Телефон: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

un24

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

   Згідно частини 3 статті 7 Закону України "Про захист прав споживачів", на сезонні товари, наприклад – взуття, гарантійний термін (строк) обчислюється з початку відповідного сезону, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Напередодні 1 вересня турботливі батьки готуються до нового навчального року, тому зараз саме вчасно нагадати батькам як правильно підібрати шкільну форму, щоб ця продукція не погіршила стан здоров’я школярів. На щастя, в більшості шкіл вимоги до неї носять рекомендаційний характер, хоча все ж передбачається, що для хлопчиків це будуть костюми, а для дівчаток - сукні, сарафани, спідниці та блузи.

   Протягом звітного періоду відділом захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області одержано 245 звернення громадян, з них: 68 - надійшло письмово, 143 - прийнято спеціалістами на особистому прийомі, 28 - з урядової «гарячої лінії» та 6 повторних звернень.

   На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року», з метою підвищення рівня освіти та поінформованості дітей шкільного віку щодо споживчих прав та механізмів їх захисту, спеціалістом відділу захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області Тетяною Левкун проведено зустріч із учнівською молоддю НВК №10 м. Хмельницького та в Хмельницькій середній ЗОШ І-ІІІ ст. №22.

    В 2018р. Міністерство економічного розвитку і торгівлі (Мінекономрозвитку) розробило та оприлюднило проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» Зауважимо, що Мінекономрозвитку виносило відповідний проект урядової постанови на громадське обговорення у вересні 2018 року.

Останнім часом до відділу захисту споживачівпотрапляють скарги  на неякісно наданіпослуги, тому є потреба роз`яснити положення статті 10 «Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг)» Закону України «Про захист прав споживачів», для того щоб споживач знав свої права та міг ними користуватися.

   Куточок покупця (споживача) оформляють для того, щоб покупці та замовники послуг могли отримати належну інформацію про продавця та свої права. Оформлення куточка покупця (споживача) залежить від сфери діяльності та категорії товарів і послуг, які реалізує чи надає суб’єкт господарювання.

     Діяльність з надання побутових послуг регулюється: Цивільним кодексом України, Законами України "Про захист прав споживачів", "Про патентування деяких видів підприємницької діяльності", "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", іншими нормативно-правовими актами, Правилами побутового обслуговування населення, затвердженими Постановою КМУ № 313 від 16. 05. 1994 р..

      Збільшення кількості покупок через інтернет в Україні гальмується через безліч чинників. Один з основних – українці мало знають про те, як купувати в інтернеті, не довіряють продавцям і бояться стати жертвами шахраїв.   Багатьох відлякує той факт, що при купівлі через інтернет не можна побачити продавця, немає особистого контакту. Крім того, немає можливості побачити товар на власні очі, упевнитися в його якості і – буквально – спробувати його на дотик.

   За серпень місяць 2018 року відділом захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області одержано 40 звернень громадян: 23 – надійшло письмово, з них 5 – з урядової „гарячої лінії”; 17 – прийнято спеціалістами відділу на особистому прийомі. Крім того, 22 споживачам надані усні консультації та роз’яснення щодо їх прав по телефону.

сайт зроблено в adgrafics