Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

 UGL3

but vs

but up

but zs

ZG

 

1 95

Відповідно до статті 9 «Права споживача при придбанні товару належної якості» Закону України «Про захист прав споживачів»:

  1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний в продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вид;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Роз'яснення:

Товарний вигляд. Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які дроти і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також не може бути потертостей і подряпин на виробі.

Не використовувався. Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні – може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) – магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи – все це відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі – ситуація буде аналогічною. Для повернення коштів необхідно надавати розрахункові документи – оригінал чека та гарантійного талона.

Аксесуари. Поверненню підлягають нерозпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби повторного запаковування (особливо це стосується поліетиленової упаковки або блістерів) – товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем. 

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

сайт зроблено в adgrafics