Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

 UGL3

but vs

but up

but zs

ZG

 

kot v meshke

Всі ми знаємо, що за нами як за споживачами закріплені не тільки права, а й обов’язки, і тільки в тому разі, коли споживач відповідально підходить до вибору продукції або послуги, варіантів придбати «кота в мішку» значно менше.

Статтею 4 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що  споживачі зобов’язані:

  1. перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;
  2. в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
  3. користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
  4. з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Також уважно оглядайте товар на предмет зовнішніх видимих механічних пошкоджень, як то сколи, подряпини, сліди від удару тощо, бо довести потім «що так було» буде вкрай важко.

Будьте насторожі, коли Вам телефонують і пропонують якийсь товар, правомірно задавайте питання, звідки у них Ваш номер телефону, не купуйте товар, який Ви не бачите наочно та не можете до нього доторкнутись, шахраїв дуже багато. Не варто замовляти товари на сайтах, які не дають про продавця жодної інформації, крім номеру телефону, зазвичай, це – лотерея «пощастить – не пощастить».

І насамперед, запам’ятайте, відповідальність за свій вибір несете Ви, не продавець, «який не дав подивитись», не тому, що «так склалися обставини», і не тому, що «ой, я не бачив» – Ви і ніхто інший.

Тому, не соромтесь, не ставтесь безвідповідально до вибору товару, а так як Ви витрачаєте свої кровні кошти, то Ви в своєму праві – праві споживача на якісний та хороший товар.

сайт зроблено в adgrafics