Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

За 9 місяців 2020 року відділом захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області здійснено 91 перевірку суб’єктів господарювання: 26 планових – згідно річного плану та 65 позапланових – відповідно до звернень громадян. 

Під час проведення перевірок у 24 суб’єктів господарювання виявлено порушення вимог законодавства про захист прав споживачів.

Протягом звітного періоду перевірено якість та безпеку продукції (робіт, послуг) на загальну суму 134,13 тис. грн, з них, на загальну суму 71,77 тис. грн, забраковано та знято з реалізації через відсутність документів, що засвідчують якість та безпеку товарів (робіт, послуг), а також через відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товар та через вичерпаний термін придатності.

За виявлені порушення до адміністративної відповідальності притягнуто 20 осіб з накладенням штрафів на суму 3,4 тис. грн,а до 13 суб’єктів господарювання застосовані адміністративно-господарські стягнення на загальну суму 7,88 тис. грн.

Видано 20 приписів про припинення порушень прав споживачів згідно ч.1 п.1 ст.26 Закону України «Про захист прав споживачів».

За звітний період відділом одержано 240 звернення громадян, з них: 124 – надійшло письмово, 89 – прийнято спеціалістами на особистому прийомі, 27 – з урядової «гарячої лінії».

Розглянуто 242 звернення громадян, з урахуванням звернень споживачів, які надійшли в кінці грудня 2019 року. Із 242 розглянутих звернень – 182 за результатами розгляду вирішені (задоволені) на користь споживачів, що становить 75% від розглянутих звернень громадян. В результаті розгляду звернень споживачам було повернуто коштів на суму 40,09 тис. грн, а також проведені обміни товару та гарантійні ремонти складної електропобутової техніки. 

Спеціалістами відділу надано 509 юридичних консультацій, з них: 366 – усних та 143 – письмових. Найбільше зверталися громадяни з питаннями щодо неналежної якості непродовольчих товарів та надання послуг, а саме:

  • непродовольчих товарів:мобільних телефонів, електропобутових товарів, одягу та взуття (43 звернення); 
  • надання житлово-комунальних, транспортних послуг, послуг з виготовлення та встановлення металопластикових конструкцій, з виготовлення меблевих виробів (62 звернення).

Крім того, відділом отримано 23 звернення громадян щодо порушень прав споживачів при реалізації продовольчих товарів та надання послуг у сфері ресторанного господарства та 7 звернень громадян щодо порушення законодавства про захист прав споживачів при реалізації непродовольчих товарів та купівлі товарів через інтерет-магазини.

За звітний періодвідділом досліджено 340 рекламоносіїв щодо дотримання вимог Закону України «Про рекламу», з них: 260 – у сфері зовнішньої реклами, 20 – у сфері внутрішньої реклами, 45 – в друкованих ЗМІ та 15 – на транспорті. Всього за звітний період у сфері реклами виявлено 2 порушення, з них: 1 – у сфері зовнішньої реклами і 1 – у сфері внутрішньої реклами за що на суб’єктів господарювання накладено стягнення на загальну суму 2,2 тис. грн. 

Велика увага в відділі приділяється просвітницькій роботі та висвітленню результатів роботи у ЗМІ. Спеціалісти відділу брали участь у заходах за участю громадськості Хмельницької області та висвітлювали у засобах масової інформації та на сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області основні положення законодавства про захист прав споживачів. Протягом звітного періоду здійснено 36 виступів з наданням роз’яснень законодавства про захист прав споживачів.

сайт зроблено в adgrafics