Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

 UGL3

but vs

but up

but zs

ZG

 

У випадку, якщо згоріла під час перепаду напруги побутова техніка, яка ще на гарантії Ви повинні зреагувати миттєво: подзвонити на «гарячу» лінію або диспетчеру обленерго у вашій області із заявою про випадок, а також голові ОСББ/управителю/ЖЕК (в залежності від того, хто балансоутримувач будинку). Під час телефонної розмови запишіть прізвище особи, яка прийняла дзвінок. Відразу ж сфотографуйте таку техніку, зробіть відео.

Складіть акт про пошкодження (знищення) такої техніки, за участю не менше двох сусідів, як свідків, і надішліть поштою рекомендованим листом із повідомленням про вручення акт разом із заявою про випадок до вищевказаних установ. Один примірник акту залиште в себе.

Зверніться до інспекції з енергонагляду у вашому регіоні щодо розслідування причин і наслідків аварії та/або пожежі.

Також, Ви маєте право звернутися до юридичної особи з проханням встановити причину пошкодження, наслідки, можливість та вартість ремонту. Всі квитанції зберігайте. Якщо був проведений ремонт – то квитанцію про це не втратьте.

Обов’язково знайдіть договір на постачання електроенергії, договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, якщо такі є.

Коли зберете всі зазначені документи, напишіть акт-претензію і надішліть до обленерго, разом з копіями всіх документів. Оригінали залиште в себе, для можливого звернення в суд. Такий акт направляйте рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Якщо через 30-45 днів до вас не надійшла відповідь, або ж вона вас не задовольняє, зверніться до юристів для підготовки позовної заяви для подальшого звернення до суду.

сайт зроблено в adgrafics