Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

     У більшості своїй ми звикли спілкуватися із співробітниками ЖЕКу по телефону. Саме диспетчеру ми іноді пробуємо довести, що комунальні структури повинні краще працювати і більш сумлінно виконувати покладену на них роботу. Але справа в тому, що диспетчер, все ж, не має повноважень вирішувати більшість комунальних питань. І не диспетчер приймає певні рішення, які так необхідні деяким споживачам.

   Якщо ваші права порушено:Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

Як вибрати якісний чай? Нагальність цього питання очевидна. У існуючій безлічі брендів покупцеві дуже складно зупинитися на якомусь варіанті. На сьогоднішній день сучасна промисловість пропонує величезну кількість видів чаю. Розібратися в хитросплетіннях видів, марок, купажів буває досить складно. Смак чаю, в першу чергу, залежить від якості листа і від його якісної обробки.

Досить часто трапляються такі неприємні ситуації, коли в магазині покупець ненароком впускає або ж зачіпає товар, який лежить неналежним чином, і він розбивається чи пошкоджується. І, як правило, працівники магазину/адміністрація/охорона починають відразу вимагати сплатити кошти за такий зіпсований товар.

Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).

Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів». Закон визначає обсяг інформації, який обов’язково має бути доведений споживачу до моменту замовлення товару.

На підставі п. 11 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.   Детальний порядок відновлення товарного чеку законодавством не встановлено, але відповідно до ст. 3 Закону України ”Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”

Продаж плодоовочевої продукції здійснюється в спеціалізованих плодоовочевих магазинах, відділах та секціях, спеціально призначених для цих цілей. Суб’єкт господарювання зобов’язаний сприяти споживачу у вільному виборі товарів та на його вимогу надати документи, що підтверджують ціни та якість продукції.

Найпоширенішою причиною звернень споживачів по допомогу до Управління захисту споживачів є саме довірливість споживачів і незнання ними основ законодавства про захист їх прав.    При придбанні, замовленні металопластикових виробів споживач має право, передбачене в законодавстві, вимагати у суб`єкта господарювання для ознайомлення: - свідоцтво про його державну реєстрацію; - ліцензію на проведення будівельних робіт або при її відсутності, договір з організацією, яка здійснюватиме монтаж виробів; - договір з виробником продукції, який підтверджує, що саме цей суб`єкт господарювання є представником продукції.

сайт зроблено в adgrafics