Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

 UGL3

but vs

but up

but zs

ZG

 

rem

З приходом осені для водіїв все більшої актуальності набуває питання захисту прав споживачів при наданні послуг з підготовки транспортних засобів до осінньо-зимового періоду. Як упередити порушення прав споживачів та уникнути зайвих клопотів під час проведення технічного обслуговування автомобіля?

Права власника транспортного засобу як споживача послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів регулюються Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, що затверджені наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 № 615.

Ці Правила регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг. Правила є невід’ємною частиною законодавства про захист прав споживачів.

Даним інформаційним посиланням ми хочемо звернути увагу споживачів на їх права, зокрема:

  • право на достовірну, доступну та своєчасну (до отримання послуг) інформацію про послуги та виконавця;
  • право на участь у перевірці відповідності наданої послуги вимогам технологічної документації виконавця;
  • право на перевірку повноти та вартості наданої послуги;
  • право надавати виконавцю власні складові частини (системи) КТЗ чи матеріали для виконання замовлених послуг;
  • право заявляти про вартість свого майна, яке він передає на відповідальне зберігання;
  • право на відшкодування у повному обсязі збитків, завданих його майну, та шкоди, завданої його здоров’ю внаслідок неналежного надання послуг;
  • право вимагати повернення не використаних та замінених під час виконання ремонту і технічного обслуговування складових частин і матеріалів, наданих виконавцю;
  • право на пільгове обслуговування у визначених законодавством випадках;
  • право відмовлятися від оплати послуг, не передбачених договором;
  • право на обмін встановлених на КТЗ виконавцем запасних частин відповідно до законодавства;
  • право вирішувати спірні питання з виконавцем відповідно до умов договору або оскаржувати їх відповідно до чинного законодавства;
  • інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів.

Пам’ятайте, обізнаність дозволить уникнути багатьох проблем та труднощів. У разі порушення Ваших прав, у тому числі при отримані неякісної послуги станціями технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів, Ви маєте можливість звернутися за допомогою до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за адресою: вул. Шевченка,53, м. Хмельницький, тел. (0382) 65-07-34.

сайт зроблено в adgrafics