Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

 UGL3

but vs

but up

but zs

ZG

 

Морозиво вже багато десятиліть служить невід’ємним атрибутом літа. Цей солодкий освіжаючий продукт популярний як у дорослих, так і у дітей. Нині вибір холодних ласощів чималий: з курагою, сухофруктами, горіхами, маком, мармеладом, згущеним молоком, шоколадом, у вигляді різноманітних фігурок. Та чи завжди споживання цього продукту приносить користь? В цьому ми і спробуємо розібратися.

Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023 визначено права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування, а саме:

Споживачі повинні знати, що гарантійний термін експлуатації встановлюється на все взуття, незалежно від того, з якого матеріалу воно виготовлене. Суть гарантії у тому, що виробник (продавець) зобов’язується безоплатно відремонтувати, замінити відповідний товар чи повернути гроші споживачу.

Кабінет Міністрів України схвалив проєкт розпорядження про затвердження плану заходів з реалізації першого етапу (до 2022 року) Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова – успішна держава».

Бувають випадки, коли при вході в супермаркет покупців наполегливо просять здати особисті речі в камеру зберігання (схову), а також вивішують оголошення, що зі своїми речами в магазин входити заборонено. Насправді покупці не зобов'язані при вході в магазин здавати свої особисті речі в камеру зберігання.

Урядом прийнято рішення щодо скасування обов’язкового застосування Книги відгуків та пропозицій суб’єктами господарювання сфери торгівлі. 

У випадку, якщо згоріла під час перепаду напруги побутова техніка, яка ще на гарантії Ви повинні зреагувати миттєво: подзвонити на «гарячу» лінію або диспетчеру обленерго у вашій області із заявою про випадок, а також голові ОСББ/управителю/ЖЕК (в залежності від того, хто балансоутримувач будинку). Під час телефонної розмови запишіть прізвище особи, яка прийняла дзвінок. Відразу ж сфотографуйте таку техніку, зробіть відео.

З приходом осені для водіїв все більшої актуальності набуває питання захисту прав споживачів при наданні послуг з підготовки транспортних засобів до осінньо-зимового періоду. Як упередити порушення прав споживачів та уникнути зайвих клопотів під час проведення технічного обслуговування автомобіля?

Всі ми знаємо, що за нами як за споживачами закріплені не тільки права, а й обов’язки, і тільки в тому разі, коли споживач відповідально підходить до вибору продукції або послуги, варіантів придбати «кота в мішку» значно менше.

За 9 місяців 2020 року відділом захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області здійснено 91 перевірку суб’єктів господарювання: 26 планових – згідно річного плану та 65 позапланових – відповідно до звернень громадян. 

сайт зроблено в adgrafics