Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

 UGL3

but vs

but up

but zs

ZG

 

Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів». Закон визначає обсяг інформації, який обов’язково має бути доведений споживачу до моменту замовлення товару.

На підставі п. 11 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.   Детальний порядок відновлення товарного чеку законодавством не встановлено, але відповідно до ст. 3 Закону України ”Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”

Продаж плодоовочевої продукції здійснюється в спеціалізованих плодоовочевих магазинах, відділах та секціях, спеціально призначених для цих цілей. Суб’єкт господарювання зобов’язаний сприяти споживачу у вільному виборі товарів та на його вимогу надати документи, що підтверджують ціни та якість продукції.

Найпоширенішою причиною звернень споживачів по допомогу до Управління захисту споживачів є саме довірливість споживачів і незнання ними основ законодавства про захист їх прав.    При придбанні, замовленні металопластикових виробів споживач має право, передбачене в законодавстві, вимагати у суб`єкта господарювання для ознайомлення: - свідоцтво про його державну реєстрацію; - ліцензію на проведення будівельних робіт або при її відсутності, договір з організацією, яка здійснюватиме монтаж виробів; - договір з виробником продукції, який підтверджує, що саме цей суб`єкт господарювання є представником продукції.

сайт зроблено в adgrafics