Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

 UGL3

but vs

but up

but zs

ZG

 

Однією з функцій Держпродспоживслужби є контроль за безпечністю продукції, до якої також входять дитячі іграшки. Без них не проходить дитинство. Яскраві й кумедні, швидкісні та розвиваючі, пластмасові, гумовічи м’які  – іграшки є невід’ємною частиною життя кожної дитини. Але буває, що забавки приносять не лише радість, а й можуть стати причиною поранень, алергії та отруєнь. Уся причина в якості, а точніше – її відсутності.

Споживачам рекомендуємо ознайомитись з ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та діяти відповідно до чинного законодавства України. Стаття 8.Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства інформує , на що потрібно звертати увагу при купівлі штучної ялинки.  Перевага штучної ялинки — її довговічність. Вона не втратить свій вигляд до кінця свят і може служити декілька років.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2013р. № 515 «Про затвердження Технічного регламенту безпечності іграшок» вироби, що призначені для використання у грі дітьми віком до 14 років, повинні бути задекларовані, відповідати технічним вимогам та українському законодавству, тому що питання не лише у вартості (того, що за кошти нам пропонує виробник), а й у безпечності продукції.

Курити в закладах ресторанного господарства в Україні заборонено. Відповідне законодавче обмеження почало діяти ще в грудні 2012 року. За цей час не курити у приміщеннях стало соціальною нормою, яка позитивно сприймається у суспільстві. Дієвим способом захисту споживчих прав є написання скарг на заклади-порушники до ГУ Держпродспоживслужби в Хмельницькій області.

В нашому повсякденному житті реклама займає дуже багато місця, вона, будучи визнаним «двигуном торгівлі» просуває товари. Однак, на жаль, дуже часто недобросовісні рекламодавці порушують права споживачів, надаючи рекламу з порушеннями вимогам чинного законодавства, направленими на те, щоб сформувати  у покупців хибного, найчастіше завищеного уявлення про товари й послуги або про необхідність придбання ними взагалі непотрібних товарів.

Напевно, кожен, хто хоч раз купував ліки в аптеці, звертав увагу на оголошення про те, що придбані ліки поверненню не підлягають і подумки обурювався з цього приводу. Отже, давайте з’ясуємо, наскільки правомірними є подібного роду оголошення.

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти (повернути) непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритом, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Такому обміну підлягає і взуття.

Найчастіші порушення: 1 Ціна на ціннику і в чеку відрізняється  Ви маєте право купити товар за тією ціною, яка зазначається на ціннику!  Коли Ви купуєте щось у магазині, між вами укладається договір купівлі-продажу. У ст. 691 Цивільного Кодексу України зазначено, що покупець зобов'язаний оплатити товар за ціною, встановленою у договорі купівлі-продажу. Тож ціна є умовою договору, яка Вам відома і на яку Ви погоджуєтесь. Якщо ж ця ціна відрізняється від ціни в чеку – Вам мають компенсувати різницю в ціні, або можуть повернути повну вартість і відмовитись продавати Вам цей товар взагалі. 

Споживачі повинні знати, що: — для надання послуг таксі перевізники, автомобільні самозайняті перевізники повинні мати зареєстровані відповідно до законодавства транспортні засоби, відповідну ліцензію і ліцензійну картку на кожний автомобіль, обладнаний відповідно до встановлених технічних вимог;

сайт зроблено в adgrafics