Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

5334

25 квітня 2024 року за запрошенням Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу» спеціалісти сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами та відділу безпечності харчових продуктів та кормів управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини ГУ Держпродспоживслужби в Хмельницькій області взяли участь у Стратегічній сесії «Проблема регулювання маркетингу для захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі», яка відбулась на онлайн-платформі ZOOM.

Команда експертів презентувала основні задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжі, окреслили маркери нездорової їжі для дітей та підлітків, обговорили цифрові виклики регулювання маркетингу та саморегулівні практики регулювання маркетингу.

Зокрема, розглядалися нездорові моделі харчування, національні дієти (порівняння споживання в Україні та в інших країнах світу), спільне регулювання та саморегулювання у сфері реклами. Серед учасників виникла жвава дискусія з приводу поєднання трактування чинного законодавства з практичним досвідом проведення перевірок.

Під кінець сесії присутні прийшли до таких практичних висновків: продовжувати слідкувати за світовими та європейськими тенденціями у регулюванні разом з гармонізацією законодавства, застосовувати чинні норми та розвивати саморегулювання.

сайт зроблено в adgrafics