Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

 UGL3

but vs

but up

but zs

ZG

 

Хімчистка – заклад, який покликаний спрощувати нам життя і надавати якісні послуги. Утім, іноді ми залишаємося незадоволені її роботою. І невелика біда, якщо предметом розчарування є низький рівень сервісу, прострочений термін повернення речей чи непривітний персонал.

Коли ви заправляєте машину пальним, обов’язково потрібно взяти чек або інший розрахунковий документ, який підтверджує факт заправки.Якщо вашу машину заправили неякісним пальним і вона вийшла з ладу, перш за все необхідно викликати евакуатор або самостійно доставити її на станцію техобслуговування. Чек або інший розрахунковий документ за послуги, надані евакуатором, потрібно зберегти.

6 червня 2011 року набрав юридичної сили Закон України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» (надалі за текстом – Закон № 2736-VI) та Закон України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» (надалі за текстом – Закон № 2735-VI). Метою цих нормативних актів є визначення принципів введення в обіг в Україні нехарчової продукції й забезпечення її безпечності та здійснення державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції.

Кальяни – багатовіковий метод куріння тютюну. Близько 100 мільйонів людей використовують кальяни щодня, найчастіше – у східній та арабській культурі.

    Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

     У більшості своїй ми звикли спілкуватися із співробітниками ЖЕКу по телефону. Саме диспетчеру ми іноді пробуємо довести, що комунальні структури повинні краще працювати і більш сумлінно виконувати покладену на них роботу. Але справа в тому, що диспетчер, все ж, не має повноважень вирішувати більшість комунальних питань. І не диспетчер приймає певні рішення, які так необхідні деяким споживачам.

   Якщо ваші права порушено:Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

Як вибрати якісний чай? Нагальність цього питання очевидна. У існуючій безлічі брендів покупцеві дуже складно зупинитися на якомусь варіанті. На сьогоднішній день сучасна промисловість пропонує величезну кількість видів чаю. Розібратися в хитросплетіннях видів, марок, купажів буває досить складно. Смак чаю, в першу чергу, залежить від якості листа і від його якісної обробки.

Досить часто трапляються такі неприємні ситуації, коли в магазині покупець ненароком впускає або ж зачіпає товар, який лежить неналежним чином, і він розбивається чи пошкоджується. І, як правило, працівники магазину/адміністрація/охорона починають відразу вимагати сплатити кошти за такий зіпсований товар.

Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).

сайт зроблено в adgrafics