30 травня 2024 року за запрошенням Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу» представники сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами та управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини взяли участь у стратегічній сесії «Європейська практика маркетингового регулювання захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорового харчування». Захід відбувся на онлайн-платформі ZOOM за участі Європейського Альянсу зі Стандартів Реклами, Світової Федерації Рекламодавців, а також представників європейських саморегульованих організацій.
Команда експертів презентувала кращі європейські практики щодо регулювання маркетингу харчових продуктів та захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі.
Зокрема, розглядався досвід саморегулювання в цій галузі та можливості його адаптації в Україні.
За результатами проєкту були надані рекомендації щодо адаптації Національної програми наближення законодавства України до актів права ЄС.