За I півріччя 2024 року фахівці відділу контролю у сфері торгівлі робіт і послуг розглянули 449 звернень громадян з приводу можливого порушення їх прав, як споживачів. З них: 363 – прийнято на особистому прийомі та в телефонному режимі, 72 – надійшло письмово, 14 – з урядової «гарячої лінії».
Питання, з якими зверталися споживачі стосувалися:
- придбання непродовольчих товарів – 275 (в т. ч. 79 – через інтернет-магазини на онлайн платформах);
- питання сфери послуг – 156;
- якості продовольчих товарів – 18.
В результаті проведеної роботи, за звітний період споживачам повернуто понад 262,0 тис. грн.
Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створення дієвої системи консультування громадян, надання роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів, працівниками відділу:
- підготовлено та розміщено 29 публікацій з роз’ясненнями норм чинного законодавства споживачам і суб’єктам господарювання та актуальних змін до нього;
- проведено 10 прийомів громадян в громадській приймальні Хмельницької міської ради;
- проведено зустріч з надавачем житлово-комунальних послуг ТОВ «Керуюча компанія «Домком Хмельницький»;
- надано консультативну підтримку 86 суб’єктам господарювання.
Зокрема, з метою поглиблення правової освіти, отримання теоретичних знань з питань захисту прав споживачів серед учнівської молоді та студентів навчальних закладів Хмельницької області організовано та проведено 8 зустрічей.
Крім того, за звітний період консультаційні центри, які функціонують на рівні районів та міст обласного значення при Головному управлінні Держпродспоживслужби в Хмельницькій області надали 97 консультацій на особистому прийомі та засобами телефонного зв’язку, з відповідними роз’ясненнями чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Перелік консультаційних центрів за посиланням.