Телефон: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

un24

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

5525

За I півріччя 2024 року фахівці відділу контролю у сфері торгівлі робіт і послуг розглянули 449 звернень громадян з приводу можливого порушення їх прав, як споживачів. З них: 363 – прийнято на особистому прийомі та в телефонному режимі, 72 – надійшло письмово, 14 – з урядової «гарячої лінії».

Питання, з якими зверталися споживачі стосувалися:

- придбання непродовольчих товарів – 275 (в т. ч. 79 – через інтернет-магазини на онлайн платформах);

- питання сфери послуг – 156;

- якості продовольчих товарів – 18.

В результаті проведеної роботи, за звітний період споживачам повернуто понад 262,0 тис. грн.

Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створення дієвої системи консультування громадян, надання роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів, працівниками відділу:

- підготовлено та розміщено 29 публікацій з роз’ясненнями норм чинного законодавства споживачам і суб’єктам господарювання та актуальних змін до нього;

- проведено 10 прийомів громадян в громадській приймальні Хмельницької міської ради;

- проведено зустріч з надавачем житлово-комунальних послуг ТОВ «Керуюча компанія «Домком Хмельницький»;

- надано консультативну підтримку 86 суб’єктам господарювання. 

Зокрема, з метою поглиблення правової освіти, отримання теоретичних знань з питань захисту прав споживачів серед учнівської молоді та студентів навчальних закладів Хмельницької області організовано та проведено 8 зустрічей. 

Крім того, за звітний період консультаційні центри, які функціонують на рівні районів та міст обласного значення при Головному управлінні Держпродспоживслужби в Хмельницькій області надали 97 консультацій на особистому прийомі та засобами телефонного зв’язку, з відповідними роз’ясненнями чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.   

Перелік консультаційних центрів за посиланням.

сайт зроблено в adgrafics