Нормативно-правові акти у сфері законодавства про рекламу, дотримання антитютюнового законодавства та пробірного контролю:
- Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР
- Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII
- Закон України «Про засади державної мовної політики» від 03.07.2012 № 5029-VI
- Закон України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення» від 22.09.2005 № 2899-IV
- Постанова Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 693 «Про затвердження Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами»
- Закон України № 482/95-ВР від 19.12.1995 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»
- Закон України «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними»
- Закон України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» від 2005 № 52 ВР