Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

Найпоширенішою причиною звернень споживачів по допомогу до Управління захисту споживачів є саме довірливість споживачів і незнання ними основ законодавства про захист їх прав.

   При придбанні, замовленні металопластикових виробів споживач має право, передбачене в законодавстві, вимагати у суб`єкта господарювання для ознайомлення:

- свідоцтво про його державну реєстрацію;

- ліцензію на проведення будівельних робіт або при її відсутності, договір з організацією, яка здійснюватиме монтаж виробів;

- договір з виробником продукції, який підтверджує, що саме цей суб`єкт господарювання є представником продукції.

   При ознайомленні з вказаними документами вже на першому етапі можна зробити певні висновки – чи слід замовляти вироби саме у цього підприємства?

Відсутність ліцензії на проведення будівельних робіт відразу викликає сумніви в правильності і якості проведених вимірів для подальшого виготовлення виробів, проведеного монтажу виробів і подальшого їх використання.

Договір – це основна умова при замовленні металопластикових виробів.

Тепер про саме замовлення. Основною умовою замовлення металопластикових виробів є укладення письмового договору, оскільки всі усні домовленості між споживачем і суб`єктом господарювання можна довести тільки у судовому порядку.

При цьому слід відзначити, що споживачеві необхідно уважно ознайомитися з умовами договору, який повинен містити:

- замовлені споживачем роботи;

- терміни виконання замовлення;

- порядок оплати;

- гарантійні зобов`язання виконавця, його права і обов`язки;

- конфігурацію і розміри замовлених виробів і т.п.

   Так однією з хитрощів суб`єктів господарювання при укладенні договору є відсутність в ньому інформації щодо такої послуги як монтаж виробів, що приводить до неможливості пред`явлення претензій споживача до якості монтажу виробів.

   В першу чергу, слід звернути увагу в договорі на порядок оплати замовлення і термін його виконання. Оскільки в більшості договорів, що укладаються із споживачами, йдеться про термін виконання замовлення саме після 100% оплати, то коли споживачем вноситься лише частина вартості замовлення, це дає можливість суб`єкту господарювання затягувати термін виконання замовлення на невизначений час. Тому наявність вказаних розбіжностей в умовах договору з усними обіцянками виконавців відразу повинна насторожувати споживача.

   Крім того споживачу, обов`язково необхідно запитати від підприємства документ про оплату замовленої послуги, або відмітки в договорі про його оплату з вказівкою сплаченої суми.

   Відзначимо, що доступність роботи на ринку металопластикових виробів приводить до появи на ньому шахраїв, які укладають фіктивні договори із споживачами на вулиці, у них удома, в інших місцях, наприклад таких, як ділянка 2 х 2 в приміщенні якогось магазина, тільки не в приміщенні офісу підприємства, оскільки офісу, – просто немає. Для того, щоб уникнути конфліктних ситуацій, фахівці Інспекції радять укладати договори безпосередньо в офісах суб`єктів господарювання, які вже тривалий час знаходяться на ринку металопластикових виробів, уважно ознайомившися зі всіма документами, і здійснювати оплату замовлення через банківські установи.

   Також при виборі підприємства, в якому Ви хочете придбати вікна, спирайтеся на досвід своїх сусідів, знайомих, родичів, які вже замовляли в цьому підприємстві металопластикові вироби і залишилися задоволені їх якістю.

   Сподіваємося, що наші поради будуть Вам корисні і пам`ятайте: досить часто лише наша безпечність і незнання призводять до того, що ми залишаємося обдуреними і незахищеними.

Бажаємо Вам вдалих покупок і законослухняних підприємців на Вашому шляху!

сайт зроблено в adgrafics