Телефон: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

un24

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

shuzulabuten

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти (повернути) непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритом, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Такому обміну підлягає і взуття.

Здійснитиобмін взуттяналежної якості, споживач може та має право протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не був оголошений продавцем.

Обмін взуття належної якості провадиться, якщо воно не використовувалося за призначенням і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також розрахунковий документ, який був виданий споживачеві під час придбання товару.

Під час продажу товару продавець зобов’язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари знаявного асортиментуз відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін взуття на аналогічне при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Продавець зобов’язаний у день надходження взуття в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну взуття.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості взуття на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін,але не пізніше ніж протягом семи днів.

Слід зазначити, що у разі втрати покупцем (споживачем) товарного або касового чека необхідно звернутися до продавця з письмовим зверненням та обґрунтувати свої вимоги.

При дотриманні вищевказаних правил продавець, який переконався в тому, що товар було придбано саме у його магазині – зобов`язаний прийняти товар та на свій розсуд домовитися про обмін на інше взуття або ж про повернення вартості покупки.

сайт зроблено в adgrafics