Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

 UGL3

but vs

but up

but zs

ZG

 

Хімчистка – заклад, який покликаний спрощувати нам життя і надавати якісні послуги. Утім, іноді ми залишаємося незадоволені її роботою. І невелика біда, якщо предметом розчарування є низький рівень сервісу, прострочений термін повернення речей чи непривітний персонал.

   Гірше, коли результатом візиту до хімчистки стають безповоротно зіпсовані речі та втрачені гроші. Пропонуємо розглянути низку практичних порад, які допоможуть захистити ваші права у стосунках з недобросовісними працівниками хімчисток.
   Порада перша. Будьте уважні до дрібниць та наполегливі у той момент, коли здаєте речі до хімчистки. Під час прийняття речі працівник хімчистки повинен її оглянути та попередити про можливі наслідки очищення. Вам варто поцікавитися, чи є забруднення, які неможливо прибрати, або чи існує загроза пошкодження речі. Повідомити про це – обов’язок хімчистки. Вкрай ретельно поставтеся до заповнення квитанції про надання послуг. Пам’ятайте – це єдиний документ, що залишиться у вас та зможе, в разі чого, слугувати доказом на вашу користь. Квитанцію заповнює працівник хімчистки. Наполягайте на тому, щоб він чітко описав стан речі та зазначив, наприклад, кількість ґудзиків, наявність додаткових аксесуарів тощо. Особливу увагу необхідно приділити графі, де вказується ступінь зносу речі. Тут працівники хімчистки дуже часто хитрують, зазначаючи завищений ступінь. Це дає можливість оцінити річ у копійки, що й будуть відшкодовані вам в разі завдання шкоди. Пам’ятайте, що є лише чотири ступеня зносу: 10 відсотків (вироби, які не були у вжитку, без пошкодження волокон і забарвлення); 30 відсотків (вироби мало зношені із незначним забрудненням, що не піддавалися раніше хімічній очистці); 50 відсотків (вироби ношені, чищені, вигорілі, із збитим ворсом, потерті); 75 відсотків (вироби дуже забруднені, пошкоджені міллю, такі, що мають припали або розриви). Простежте, щоб у квитанції було чітко вказано дату повернення вам речі. Це дасть право вимагати від хімчистки сплати пені в разі прострочення терміну надання послуг (розмір пені відповідно до п. 5 ст. 10 Закону України “Про захист прав споживачів” становить 3 відсотки від вартості послуг за кожен день затримки).
   Порада друга. Будьте активні, відстоюючи свої права. Коли забираєте річ із хімчистки, огляньте її одразу у присутності працівника хімчистки. Якщо вам повернули неякісно очищені або зіпсовані речі і не погоджуються з вашими зауваженнями, в першу чергу зверніться до адміністрації закладу. Вся інформація щодо підприємства (в тому числі, адреса, за якою можна знайти керівництво, контактні телефони) повинна міститися в “Куточку споживача”. Останній, як правило, розміщено на видному та в легкодоступному місці. До керівництва краще звертатися з уже підготовленою письмовою скаргою. Це продемонструє серйозність ваших намірів і дасть зрозуміти, що ви готові відстоювати свої права. До скарги додайте копію квитанції з хімчистки та копії інших документів, що можуть бути доказами у справі.

   Порада третя. Пам’ятайте, якщо ваші законні вимоги не будуть задоволені ви можете звернутися до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, а також до суду з позовною заявою про захист ваших прав та про відшкодування моральної шкоди. (ст. 22 Закону України “Про захист прав споживачів).

сайт зроблено в adgrafics