До уваги споживачів комунальних послуг!
Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області здійснює позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства у сфері надання житлово-комунальних послуг щодо: формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, захисту прав споживачів і метрологічного нагляду.
Однією із підстав для здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) є обґрунтоване звернення споживача (групи споживачів). Направити офіційне звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області можна одним із таких способів:
- заповнити форму електронного звернення на офіційному вебпорталі Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області у вкладці «Звернення громадян» за посиланням;
- написати листа на електрону пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
- в паперовому вигляді на поштову адресу: вул. Шевченка, 53, м. Хмельницький, 29001.
Щоб звернення було розглянуте по суті й була проведена позапланова перевірка суб’єкта господарювання, у зверненні, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові громадянина,
- місце його проживання,
- викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги,
- письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати,
- в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Також до звернення необхідно додати копії документів, які підтверджують порушення викладені у зверненні, зокрема, копію договору із суб’єктом господарювання, який надає ті чи інші комунальні послуги, квитанції про нарахування плати за відповідні комунальні послуги, тощо.
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог частини першої статті 8 Закону України «Про звернення громадян», письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Дотримання зазначених вимог забезпечить отримання погодження Держпродспоживслужби України на проведення позапланової перевірки та дозволить захистити порушені права споживача.