Телефон: (0382) 65-07-34
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80, (050) 230-04-28
НА ЗАХИСТІ ЛЮДЕЙ,
ТВАРИН І РОСЛИН

un24

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

6085

«Куточок покупця» - інформаційний стенд з регламентованою інформацією для інформування та захисту інтересів споживачів. Такий стенд встановлюється та розміщується на видному та доступному місці так, щоб споживач бачив його і міг підійти до нього, оглянути та ознайомитися з потрібною йому інформацією.

Наявність необхідної інформації та документів в куточку споживача залежить від сфери діяльності суб’єкта господарювання, проте, найменування суб’єкта господарювання, який здійснює підприємницьку діяльність має бути обов’язкова (постанова Кабміну України  від 11.02.2025 № 144 «Про затвердження Правил торговельного обслуговування».

На сьогодні досить поширеним явищем є те, що  коли споживач звертається до закладу торгівлі з метою дізнатися інформацію про суб’єкта господарювання у куточку споживача, працівники магазинів  можуть повідомити, що куточок споживача було скасовано. Але, хочемо наголосити, що розміщення куточка споживача для суб’єктів підприємницької діяльності є обов’язковим, на відміну, від наявності Книги відгуків та пропозицій, зобов’язання її ведення скасовано з 06 березня 2019 року.

Однак, Законом України «Про звернення громадян» визначено, що громадяни мають право звернутися до підприємств, установ, організацій, закладів торгівлі, в тому числі закладів ресторанного господарства незалежно від форм власності, з заявою, клопотанням або скаргою щодо захисту своїх прав як споживачів при їх порушенні. 

Споживачі можуть надсилати свої скарги і пропозиції шляхом надсилання звернення в письмовому вигляді на поштову адресу суб’єкта господарювання чи звертатися на гарячу лінію відповідного закладу (за наявності такої).Таким чином, необхідно розуміти різницю між куточком споживача (розміщення якого є обов’язковим) та Книгою відгуків та пропозицій (обов’язкове ведення якої було скасовано), щоб не допускати введення споживачів в оману суб’єктом господарювання стосовно чинних норм законодавства.

Нагадуємо, що у разі виникнення потреби, споживачі можуть отримати якісну та змістовну консультацію з питань захисту прав споживачів за адресою: м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87, а також за номерами телефонів: (0382) 79-51-55, (0382) 79-47-52.

Крім того, для подання звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області споживачі можуть скористатися одним з таких способів:

  • заповнити електронну форму на вебпорталі Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за посиланням;
  • направити на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • направити на поштову адресу: 29001, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 53;
  • за номером телефону  (0382) 65-07-34.