Нагадуємо, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2024 № 1511 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» протягом періоду воєнного стану за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, дозволено проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, захисту прав споживачів та метрологічного нагляду у сфері надання житлово-комунальних послуг, які здійснюються за рішенням Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Метрологічним наглядом є діяльність, яка провадиться у сфері законодавчо регульованої метрології з метою перевірки додержання суб’єктами господарювання вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», технічних регламентів та інших нормативно-правових актів у сфері метрології на метрологічної діяльності.
Під час метрологічного нагляду за законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, у суб’єктів господарювання проводиться перевірка щодо:
- додержання вимог до періодичної повірки засобів вимірювальної техніки;
- застосування дозволених одиниць вимірювання під час експлуатації засобів вимірювальної техніки;
- стану та дотримання правил застосування засобів вимірювальної техніки.
Метрологічний нагляд за законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, здійснюється шляхом проведення перевірок відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
Шановні споживачі, у випадках виявлення Вами фактів порушень метрологічних вимог, ви можете звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за адресою: вул. Шевченка, 53, м. Хмельницький, 29001, тел./факс 65-07-34, e-mail: info@consumerhm.gov.ua.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Для отримання консультацій звертайтеся до відділу ринкового та метрологічного нагляду управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, за адресою: вул. Грушевського, 87, м. Хмельницький, кабінет 213, 216, телефон (0382) 76-29-29, (0382) 79-51-55.