Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» в разі, якщо було придбано неякісне взуття або в процесі експлуатації встановлено дефекти будь-якого роду, споживач має право вимагати одного з наступних способів відновлення своїх прав:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Слід зазначити, що при експлуатації взуття,може виникнутиістотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, який виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника) товару.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо взуття, гарантійний строк на яке не закінчився. 

Продавець зобов’язаний прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

За наявності взуття вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості – протягомчотирнадцяти днівабо за домовленістю сторін.

У разі відсутності взуттявимога споживача про його замінупідлягає задоволенню удвомісячний строкз моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред’явити продавцю, виробнику інші вимоги, передбачені законодавством.

Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної моделі належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартостіне провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої моделі належної якості, перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни, провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни– виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред’явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на час купівлі.

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніжпротягом семи днів.

При пред’явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків взуття, вони повинні бути усунуті протягомчотирнадцяти днівз дати його пред’явленняабо за згодоюсторін в інший строк.

Вимога споживача розглядається після пред’явлення споживачем розрахункового документа, з позначкою про дату продажу або іншого, що його замінює.

Не підлягає обміну та поверненню товар, у якого виникли недоліки внаслідок порушення споживачем правил користування або його зберігання.

сайт зроблено в adgrafics