Телефон: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

un24

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

9836

Шановні споживачі комунальних послуг!

Вкотре, звертаємо вашу увагу на те, що Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій здійснює позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування тарифів на житлово-комунальні послуги за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини.

Нагадуємо, що відповідно до чинного законодавства, однією з підстав для проведення позапланового заходу контролю є обґрунтоване звернення споживача або колективне звернення, яке необхідно направити до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області одним із таких способів:

  • заповнити форму електронного звернення громадян на офіційному вебпорталі Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за посиланням;
  • листом на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • в паперовому вигляді на поштову адресу: вул. Шевченка, 53, м. Хмельницький, 29001.

Відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», для розгляду звернення по суті та проведення позапланової перевірки, у ньому має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи;
  • місце проживання фізичної особи;
  • викладено суть порушеного питання;
  • письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати;
  • в електронному зверненні також має бути зазначено електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Акцентуємо вашу увагу на тому, що електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії підпису.

Також у зверненні необхідно обов’язково зазначити найменування суб’єкта господарювання, що надає комунальні послуги, його адресу місця здійснення господарської діяльності та додати копії документів, які підтверджують порушення викладені у зверненні, зокрема, копію договору із суб’єктом господарювання, який надає ті чи інші комунальні послуги, квитанції про нарахування плати за відповідні комунальні послуги тощо.

Дотримання вище зазначених вимог забезпечить отримання погодження Держпродспоживслужби України на проведення позапланової перевірки та дозволить захистити порушені права споживача.

сайт зроблено в adgrafics