Телефон: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

un24

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

9603

Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області нагадує споживачам, що постановою Кабінету Міністрів України від 08.03.2024 № 261 внесені зміни до постанов КМУ від 13.03.2022 № 303 і від 03.05.2022 № 550, відповідно до яких, протягом періоду воєнного стану за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства у сфері надання житлово-комунальних послуг щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін здійснюються за рішенням Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Отже, Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області наразі здійснює позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування тарифів на комунальні послуги.

Відповідно до чинного законодавства однією із підстав проведення позапланового заходу є обґрунтоване звернення фізичної особи, або групи фізичних осіб, яке необхідно направити до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області одним із таких способів:

  • заповнити форму на вебпорталі Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за посиланням;
  • листом на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • в паперовому вигляді на поштову адресу: вул. Шевченка, 53, м. Хмельницький, 29001.

Для розгляду звернення по суті та проведення позапланової перевірки, у зверненні, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи;
  • місце проживання фізичної особи;
  • викладено суть порушеного питання;
  • письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати;
  • в електронному зверненні також має бути зазначено електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії підпису.

Також у зверненні необхідно зазначити найменування суб’єкта господарювання, що надає комунальні послуги, його адресу місця здійснення господарської діяльності та додати копії документів, що підтверджують порушення викладені у зверненні, зокрема, копію договору із суб’єктом господарювання, який надає ті чи інші комунальні послуги, квитанції про нарахування плати за відповідні комунальні послуги, тощо.

Отже, шановні жителі області, якщо у вас є сумніви у правильності встановлення та застосування тарифів на комунальні послуги звертайтесь доГоловного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області. 

сайт зроблено в adgrafics