Заступниця начальниці відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг, контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби в Хмельницькій області Наталія Гадай надала коментар для «33 каналу» щодо негативного впливу сучасної реклами на дитину.
Фахівчиня розповіла, який психологічний вплив на дітей має реклама, а також яку рекламу заборонено на законодавчому рівніз метою захисту їх інтересів.
Вона зауважила, реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм моральної чи фізичної шкоди, викликати у них відчуття неповноцінності. Зі свого боку батьки мають пояснювати дітям, що таке реклама і з якою метою її демонструють.