Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

5373

Нагадуємо споживачам, що постановою Кабінету Міністрів України від 08.03.2024 № 261 внесені зміни до постанов КМУ від 13.03.2022 № 303 і від 03.05.2022 № 550,відповідно до яких, протягом періоду воєнного стану за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства у сфері надання житлово-комунальних послуг щодо:

  • формування, встановлення та застосування державних регульованих цін,
  • захисту прав споживачів,
  • метрологічного нагляду,

здійснюються за рішенням Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Відповідно до чинного законодавства однією із підстав для здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) є звернення споживачів. Направити офіційне звернення в Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області можна одним із таких способів:

Щоб звернення чи скарга була розглянута по суті й була здійснена позапланова перевірка, у зверненні, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові громадянина,
  • місце його проживання,
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги,
  • письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати,
  • в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії підпису.

Також до звернення необхідно додати копії документів, які підтверджують порушення викладені у зверненні, зокрема, копію договору із суб’єктом господарювання, який надає ті чи інші комунальні послуги, квитанції про нарахування плати за відповідні комунальні послуги, тощо.

Звертаємо увагу, що відповідно до вимог частини першої статті 8 Закону України «Про звернення громадян», письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Дотримання зазначених вимог забезпечить отримання погодження Держпродспоживслужби України на проведення позапланової перевірки та дозволить захистити порушені права споживача.

сайт зроблено в adgrafics