За I квартал 2024 року фахівцями відділу контролю у сфері торгівлі робіт і послуг одержано та опрацьовано 236 звернень громадян з приводу можливого порушення їх прав, як споживачів. З них: 190 скарг прийнято на особистому прийомі та в телефонному режимі, 37 – надійшло письмово, 9 – з урядової «гарячої лінії».
Питання, з якими зверталися споживачі стосувалися:
- придбання непродовольчих товарів – 150 (в т. ч. 36 – через інтернет-магазини на онлайн платформах);
- питання сфери послуг – 74 ;
- якості продовольчих товарів – 12.
В результаті проведеної роботи, за звітний період споживачам повернуто кошти на суму 78 109 гривень.
Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створення дієвої системи консультування громадян, надання роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів, працівниками відділу:
- підготовлено та розміщено 16 публікацій з роз’ясненнями норм чинного законодавства споживачам і суб’єктам господарювання та актуальних змін до нього;
- надано коментар для телеканалу «Суспільне Хмельницький»;
- проведено 4 прийоми громадян в громадській приймальні Хмельницької міської ради;
- проведено тематичний захід з викладачами та працівниками Кам’янець-Подільського фахового коледжу будівництва, архітектури та дизайну;
- проведено 4 зустрічі з суб’єктами господарювання м. Хмельницького, що здійснюють господарську діяльність з надання побутових послуг;
- організовано виїзну нараду в м. Кам’янець-Подільський, за участі колективу Кам’янець-Подільського районного управління.
Зокрема, з метою поглиблення правової освіти, отримання теоретичних знань з питань захисту прав споживачів серед учнівської молоді та студентів навчальних закладів Хмельницької області організовано та проведено 5 зустрічей.
Крім того, за звітний період консультаційні центри, які функціонують на рівні районів та міст обласного значення при Головному управлінні Держпродспоживслужби в Хмельницькій області надали 57 консультацій на особистому прийомі та засобами телефонного зв’язку, з відповідними роз’ясненнями чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Перелік консультаційних центрів за посиланням.