Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

5149

20 лютого 2024 року під головуванням начальниці управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, за участі працівників відділу контролю у сфері торгівлі, робіт і послуг, відбулася нарада з представниками сервісних центрів: «Прелюдія», «ЧІП» та «Радіодонор». 

Зустріч була організована з метою обговорення проблемних питань, з якими найчастіше звертаються споживачі.

5150

Під час наради, фахівці Управління зосередили увагу присутніх на  забезпечення ними виконання гарантійних зобов'язань. 

Питання захисту прав споживачів під час гарантійного ремонту регулюються статтями 8 та 17 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) та Порядком гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів (постанова КМУ від 28.11.2023 № 1251).

У разі поломки товару протягом встановленого гарантійного терміну виробник (виконавець) зобов’язаний забезпечити безоплатне виконання робіт з гарантійного ремонту в розумний строк. Він полягає в проведенні робіт, пов’язаних з усуненням недоліків товару, з метою його використання за призначенням протягом гарантійного терміну. При виконанні гарантійного ремонту, гарантійний термін збільшується на час перебування товару в ремонті.

Однак, вимоги споживача не підлягають задоволенню, якщо виконавець доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

Також наголошувалося на дотриманні суб'єктами господарської діяльності Правил побутового обслуговування населення, затверджених постановою КМУ  від 16.06.2023 № 614.

сайт зроблено в adgrafics