Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

5083

Впродовж 2023 року фахівцями секторуконтролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області досліджено 296рекламоносіїв:

  • 161 – об’єктів зовнішньої реклами; 
  • 115 – об’єктів внутрішньої реклами; 
  • 20 – на транспорті.

За результатами проведеного контролю виявлено порушення та заведено 48 справ за ознаками порушень законодавства про рекламу, 31 справу розглянуто, 17 справ знаходиться на стадії розгляду. За виявлені порушення вимог законодавства про рекламу до 31 суб’єкта господарювання застосовано штрафні санкції на суму 40,36 тис. грн, 23 суб’єктами господарювання сплачено 28,23 тис. грн у добровільному порядку до Державного бюджету України.

За звітний період на адресу ГУ Держпродспоживслужби в Хмельницькій області надійшло 1 подання від органів місцевого самоврядування та 2 звернення від споживачів із зазначенням 7-ми суб’єктів господарювання стосовно реклами пристроїв для споживання тютюнових виробів, електронних сигарет. При розгляді звернень до 1 суб’єкта підприємницької діяльності за неподання необхідної інформації застосовано штрафні санкції на суму 1,7 тис. грн.

При проведенні контролю розповсюдження дискримінаційної реклами на території Хмельницької області та дотримання суб’єктами господарювання вимог ч. 3 ст. 7, п. 6,8 ч. 1 ст. 8, ст. 10 та абзацу 5 ч. 1 ст. 20 Закону України «Про рекламу» було виявлено порушення у 8 суб’єктів підприємницької діяльності з накладенням штрафних санкцій на суму 13,6 тис. грн, з яких 4 суб’єктами господарювання добровільно сплачено 6,8 тис. грн до Державного бюджету України.

Під час здійснення контролю за додержанням законодавства про рекламу особлива увага приділяється використанню в рекламі різноманітних товарів тематики Збройних сил України, оборони України та інших знакових символів, які стосуються відбиття російської агресії та рекламування тютюнових виробів, електронних сигарет, пристроїв для нагрівання тютюну та інше. Досліджено 120 об’єктів, без виявлення порушень ч. 1 п. 6 ст. 8 Закону України «Про рекламу». 

Впродовж 2023 року з метою попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення та роз’яснення про можливі наслідки паління у заборонених місцях, фахівцями сектору здійснювалися наступні заходи:

  • проведено 16 рейдів, якими охоплено 81 суб’єкт господарювання;
  • підготовлено та розміщено 37 публікацій щодо дотримання вимог антитютюнового законодавства;
  • взято участь у семінар-навчанні для працівників гіпермаркету «Епіцентр К»;
  • проведено 6 зустрічей з учнівською та студентською молоддю з використанням інформаційних матеріалів, розроблених у співпраці ГУ Держпродспоживслужби та ГО «Життя»;
  • проведено спільний захід з працівниками Головного управління Національної поліції з висвітленням у засобах масової інформації на телеканалі «Суспільне Хмельницький».

Крім того, у зв’язку з внесенням змін до Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення»: 

  • взято участь в семінарі на тему: «Актуальні питання застосування законодавства щодо контролю над тютюном» з представленням відеоматеріалів, як наочної інформації;
  • надано коментар для «33 каналу» з приводу набуття чинності норм антитютюнового законодавства. 

За звітний період розміщено загалом 52 публікації інформаційно-роз’яснювального характеру.

Працівники сектору, в умовах воєнного стану, продовжують роботу спрямовану на запобігання порушень у сфері реклами, антитютюнового законодавства та пробірного контролю.

сайт зроблено в adgrafics