Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

Курити в закладах ресторанного господарства в Україні заборонено. Відповідне законодавче обмеження почало діяти ще в грудні 2012 року.

За цей час не курити у приміщеннях стало соціальною нормою, яка позитивно сприймається у суспільстві.

Дієвим способом захисту споживчих прав є написання скарг на заклади-порушники до ГУ Держпродспоживслужби в Хмельницькій області.

Отже, щоб захистити своє право на чисте повітря, пропонуємо таку схему дій:

  1. Вимагайте книгу скарг і запишіть свою пропозицію або скаргу на те, що у приміщенні курять. Книга скарг є офіційним документом, але вона не є підставою для накладання штрафу. Через книгу скарг можна домогтися спілкування з адміністрацією.
  2. Напишіть скаргу до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області.

Нещодавно було надано можливість споживачам подавати скарги в електронному форматі, і скарга, надіслана з комп’ютера або мобільного, має таку ж юридичну силу, як і паперовий документ. Це нововведення значно полегшує комунікацію споживачів, клієнтів і контролюючих органів.

Тобто звернутися до контролюючих органів зі скаргою можна такими шляхами:

  • надіслати скаргу на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • надіслати скаргу поштою на адресу:  29000, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 53, або завітати за вказаною адресою та подати скаргу особисто.

У тексті скарги необхідно вказати назву суб'єкта господарювання та адресу здійснення ним господарської діяльності. Ця інформація є у фіскальному чеку та у "Куточку споживача" закладу та має бути надана на вимогу клієнта.

сайт зроблено в adgrafics