Телефон: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

un24

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 4010

Ви витратилися на концерт, який так і не відбувся? Пам'ятайте, людина, якій не надали таку послугу може вимагати повернення витрачених на квиток грошей.

Згідно зі ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» та Розділу Х Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культурно-освітніх закладах у разі скасування, перенесення концерту або зміни заходу споживачі мають право повернути попередньо придбані квитки. Повернення коштів відвідувачам (глядачам, слухачам) проводиться організаторами заходу з пред’явленням документа, що посвідчує особу (паспорта, військового квитка, студентського квитка, посвідчення водія, службового посвідчення). Варто врахувати, що поверненню підлягають виключно кошти за квитки. Оплачені організаційний збір або ж доставка квитків, якщо вона була замовлена, не повертаються. Відповідно ці кошти не включаються у розмір суми, яку мають повернути.

Алгоритм повернення квитків та сплачених за них коштів:

  • Для повернення квитків необхідно встановити, хто є організатором заходу, і саме до нього надалі звертатися з вимогою повернути ваші кошти.
  • Потрібно написати письмову заяву у 2-ох примірниках. До заяви потрібно прикріпити квиток, чек, паспортні дані (часом просять копії, але це не обов’язково). Перший примірник надається організатору заходу, на другому, який залишається у споживача, – ставиться відмітка щодо прийняття заяви. Якщо відмовляються приймати письмову заяву – надішліть на поштову адресу організатора заходу рекомендованим листом з повідомленням про вручення, або на електронну адресу організатора. У такому випадку у вас буде документальне підтвердження факту відправлення та/або вручення вашого звернення організатору.
  • Якщо придбаний квиток був «акційний» і вам відмовляють в поверненні за такі квитки – це є порушенням чинного законодавства. Кошти за «акційні» квитки зобов’язанні повернути у звичайному порядку.

Проте, відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» виконавець не несе відповідальності за невиконання, прострочення виконання або інше неналежне виконання зобов'язання та недоліки у виконаних роботах або наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого споживача чи внаслідок дії непереборної сили. 

Якщо суб’єктом господарювання буде відмовлено у задоволенні ваших законних вимог – ви маєте право звернутися з відповідною заявою до суду. 

сайт зроблено в adgrafics