Телефон: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

un24

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

4006

З 02 жовтня 2023 року в Україні запрацюють зміни, запроваджені Законом України «Про рекламу».

Розвиток технологій у рекламній сфері виходить поза межі чинного законодавства України та багато нових форм реклами не врегульовано законом. Це ставить під загрозу приватність та безпеку користувачів, а також може призвести до поширення недобросовісної реклами та шахрайства.

Зміни, що впроваджуються в цьому законі, охоплюють оновлене та розширене визначення реклами, встановлення критеріїв для таргетованої реклами, заборону розміщення продакт-плейсменту у деяких програмах, обмеження на рекламу товарів, заборонених законом, розширення поняття соціальної реклами та інші важливі механізми.

Отже, ключовими змінами у сфері реклами будуть:

- визначення реклами (будь-яка діяльність, що спонсорує, пропагує або стимулює увагу до товарів, послуг, марок або імен, включаючи продакт-плейсмент та таргетовану рекламу);

- продакт-плейсмент (рекламодавцям заборонено контролювали вміст та час виходу реклами, і впливати на незалежність засобів масової інформації. Реклама також не повинна заохочувати до надмірної купівлі або споживання товарів. Реклама, яка містить продакт-плейсмент повинна інформувати про це глядача);

- реклама на YouTube, Facebook, Instagram та ін. (провайдери повинні додати маркування до програм або відео з рекламою та повідомляти споживачів. Також користувачі, що публікують власний контент з рекламою, повинні це позначати);

- електронні комунікації (Закон встановлює правила для розсилки реклами через електронну пошту, повідомлення, чат-боти та вебсайти. Документом заборонений спам без попередньої згоди споживача);

- соціальна реклама (стає більш доступною. Згідно з законом, різні особи можуть стати рекламодавцями. Однак, під час виборчих процесів обмежується реклама за кошти державного бюджету для більшої об'єктивності). 

Запроваджені зміни спрямовані на досягнення прозорості, відповідальності та захисту прав споживачів. Вони мають на меті створити справедливу ситуацію на рекламному ринку, враховуючи сучасні реалії та технологічний прогрес. Ці кроки є важливими для вступу України до Європейського Союзу, оскільки вони відповідають зобов'язанням, які Україна взяла на себе.

сайт зроблено в adgrafics