Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

3097

При придбанні товарів чи задоволенні будь-яких побутових потреб кожен з нас, навіть не задумуючись над цим, стає учасником правовідносин, які виникають між споживачем з одного боку та підприємством, установою, організацію або суб'єктом господарювання з іншого.

Для уникнення різних непорозумінь між споживачем та суб’єктом підприємницької діяльності, який займається реалізацією товарів або наданням послуг, важливо щоб перед вибором товару (послуги) споживач отримав, по можливості, максимум інформації про цей товар (послугу), а при необхідності й безпосередньо про суб’єкта господарювання. 

Нагадуємо, споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. 

Звертаємо увагу споживачів на те, що Законом України «Про захист прав споживачів» визначені не тільки права споживачів, а й обов’язки.

Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону споживачі зобов’язані: 

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;

2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;

3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;

4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Крім того, споживачі зобов’язані зберігати розрахунковий документ, аджевимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа (договори, квитанції, чеки, акти виконаних робіт, рецепти, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, – технічні паспорти чи інші документи, що їх замінюють, з позначкою про дату продажу).

Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області радять споживачам бути уважними при придбанні продукції (товарів, робіт, послуг), її транспортуванні, введенні в експлуатацію та використанні, що дасть можливість надалі запобігти виникненню проблемних ситуацій.

сайт зроблено в adgrafics