Телефон: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

un24

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

3007

Протягом І півріччя 2023 року основні зусилля спеціалістів Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області були зосереджені на підвищення рівня обізнаності населення щодо споживчих прав та механізмів їх захисту.

Так, протягом звітного періоду спеціалісти відділу контролю у сфері торгівлі, робіт і послуг розглянули 835 звернень громадян, з них: 47–надійшло письмово, 22 – урядової «гарячої лінії», 766 – прийнято спеціалістами на особистому прийомі та в телефонному режимі.

Питання, з якими зверталися споживачі стосувалися:

  • придбання товарів через онлайн-магазини - 254;
  • придбання споживачами непродовольчих товарів – 243;
  • питання сфери послуг – 148;
  • надання послуг ЖКГ – 166;
  • якості продовольчих товарів, обслуговування в закладах громадського харчування та магазинах – 24.

За результатами розгляду звернень, споживачам було повернуто кошти за неякісні товари та зроблені перерахунки за ненадані послуги на суму понад 243 тисяч гривень. 

Крім того, впродовж звітного періоду в рамках роботи консультаційного центру надано162 консультації споживачам, з них: 113 -  на особистому прийомі,  49 - в телефонному режимі. Найбільш нагальними питаннями, з якими зверталися громадяни були:повернення та обмін товару неналежної якості, замовлення в онлайн-магазинах та надання неякісних побутових послуг.

З метою участі в інформаційно-просвітницькій роботі та пропаганді знань серед населення міста та учнівської молоді з питань захисту прав споживачів, фахівцями відділу проведено:

-  6 прийомів громадян в громадській приймальні Хмельницької міської ради; 

- 12 зустрічей зі школярами 10 - 11 класів та студентами навчальних закладів міста Хмельницького. 

На офіційному сайті Головного управління розміщено 16 публікацій, які знайомлять споживачів із законодавством та актуальними змінами до нього, а також, мають рекомендаційний характер.

В умовах воєнного стану фахівці відділу продовжують роботу спрямовану на запобігання порушень у сфері захисту прав споживачів.

сайт зроблено в adgrafics