Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

2059

Укрпошта пішла на зустріч українцям, запропонувавши сервіс онлайн щодо подачі заяв, скарг, запитів на розшук загублених та недоставлених посилок. 

Для зручності клієнтів національний оператор пропонує подавати письмові звернення через заповнення відповідних форм на офіційному сайті або шляхом відправлення електронних листів.

Для клієнтів, які надають перевагу традиційному способу відправлення звернень, доступним залишається можливість сформувати їх в паперовому вигляді та надіслати на юридичну адресу АТ «Укрпошта»: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22.

Для подачі заявки на розшук внутрішніх та міжнародних поштових відправлень та/або відшкодування, клієнтам необхідно заповнити форму на офіційному сайті компаніїhttps://www.ukrposhta.ua/ua/kontakt-tsentr у розділі «Онлайн-рекламація для міжнародного / внутрішнього відправлення» або надіслати звернення на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або листом на юридичну адресу компанії АТ «Укрпошта»: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22.

Для того, щоб зробити переадресацію відправлень необхідно буде заповнити форму на офіційному сайті компанії

Наразі даний функціонал реалізовано для відправлень по Україні послугами: «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт», «Укрпошта Документи», створених як онлайн, так і безпосередньо у відділенні.

Надалі функція буде доопрацьована для інших відправлень з можливістю оплати за подання заяви платіжною карткою на сайті.

З будь-яких інших питань клієнтам варто надсилати лист на електронну адресу компанії, звичайним листом на юридичну адресу Укрпошти. Крім цього, клієнти можуть звертатися на сторінку Укрпошти або за телефоном 0 800 300 545.

сайт зроблено в adgrafics