Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

1074

Права власника транспортного засобу, як споживача послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів регулюються Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, що затверджені наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 № 615.

Правила регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг.

Поради, як себе поводити, щоб не бути ошуканим на СТО:

  • Провести порівняльний аналіз цін на обслуговування на різних СТО. Прицінитися. Різниця у вартості може бути десятки і сотні гривень!
  • Обслуговувати свій автомобіль в офіційному сервісі. Це зводить ймовірність обману на автосервісі до мінімуму. Будуть встановлені оригінальні запчастини, на які буде гарантія. Майстри будуть досвідчені. В разі чого, можна буде звернутися зі скаргою (керівництво офіційного дилера буде більш уважно до вас, ніж на СТО в «гаражному кооперативі»).
  • До здачі авто в ремонт чітко погоджувати об’єм і ціну робіт. В замовленні-наряді повинно бути детально описано, які деталі змінюються, на які, за якою ціною, скільки буде коштувати послуги і скільки часу буде потрібно на всю процедуру.
  • Правильно заповненене замовлення-наряд. Перевірте наявність ПІБ майстра і опис гарантії, або наявність окремого талона гарантії.
  • Прийняття машини в ремонт потрібно починати з опису. Цей документ допоможе вирішити спір у разі випадкового пошкодження лакофарбового покриття кузова.
  • Бути присутнім при ремонті. Переконайтеся в тому, що всі роботи і деталі відповідають на підставі замовлення-наряду.
  • Вимагати, щоб показали старі деталі після заміни.
  • Розбиратися в автомобілі, що виключить ймовірність обману на СТО.
  • Зберігати всі документи про виконані роботи.
  • З ремонту автомобіль приймайте перевіривши, щоб переконатися в належній якості проведення замовлених робіт. 
  • Існує універсальна можливість уникнути неприємностей – користуватися послугами однієї і тієї ж СТО. Тієї, де кваліфікація майстрів і ціни вас влаштовують. Персонал такого сервісу буде знати вас не тільки як постійного, але і вимогливого клієнта, з яким не варто і намагатися провертати всілякі «фокуси».

Пам’ятайте, обізнаність дозволить уникнути багатьох проблем та труднощів.

сайт зроблено в adgrafics