Звертаємо увагу, що з 31 березня 2023 року набувають чинності зміни до Закону України "Про рекламу", які внесені Законом України "Про медіа" від 13.12.2022 № 2849-ІХ.
Зокрема, набувають чинності зміни до статті 22 Закону України "Про рекламу ", відповідно до яких обмеження та заборони, що раніше стосувалися виключно реклами тютюнових виробів, реклами знаків для товарів і послуг, інших об'єктів, права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, наразі також розповсюджуються на рекламу предметів, пов'язаних із вживанням тютюнових виробів, рекламу трав'яних виробів для куріння, електронних сигарет, заправних контейнерів, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння та на рекламу знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються вказані товари.
Крім того, внесено зміни до положень Закону України «Про рекламу», які стосуються термінології, загальних вимог до реклами, політичної та соціальної реклами, реклами азартних ігор, фінансових інструментів, ринків капіталу та організованих товарних ринків тощо.
Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами звертає увагу на неухильне дотримання вимог чинного законодавства рекламодавцями, виробниками реклами та розповсюджувачами.