Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

20408 w 647

Головна заповідь покупця:завжди зберігайте документи, що підтверджуютьфакт купівлі-продажу.

Це можуть бути договори, чеки, акти виконаних робіт і т. д. З документів, які ви маєте у паперовому вигляді, слід зробити ксерокопії. Чим більше у Вас буде таких документальних доказів, тим більше шансів на успіх, для відстоювання своїх прав споживача у разі їх порушення.

На ринку продавець зобов’язаний на вимогу споживача виписати товарний чек встановленого зразка.

У разі відмови у видачі чека необхідно звернутися до адміністрації ринку для відновлення своїх прав, а у разі ігнорування – до територіального органу з питань захисту прав споживачів з письмовою скаргою.

У кожному магазині обов’язково повинен бути «Куточок покупця» з документами відповідно до виду діяльності

  1. Закон України від 12.05.91 № 1023-ХІI «Про захист прав споживачів».
  2. Відповідні правила торгівлі.
  3. Порядок провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджений постановою КМУ від 15.06.2006 № 833.
  4. Залежно від виду товарів, наприклад:
  5. Правила роздрібної торгівлі продовольчими товарами, затверджені наказом Мінекономіки від 11.07.2003 № 185;
  6. Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджені наказом Мінекономіки від 19.04.2007 № 104.
  7. Інформація про суб’єкт підприємницької діяльності (далі – СПД) і його торговельної діяльності (копії свідоцтва про державну реєстрацію СПД, отримані ліцензії, дозволи, тощо);
  8. Адреси та номери телефонів: спеціально уповноваженого територіального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів або місцевого органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики щодо захисту прав споживачів; відділу торгівлі та відділу цін місцевого органу виконавчої влади; керівництва СПД.

Продавець і касир повинні мати значки («бейджики»), на яких вказані їх посади та імена.

Перш ніж оплачувати обраний товар чи послугу, перевірте відповідність названої продавцем ціною тієї, яка вказана в ціннику або прейскуранті, а якщо товар штучний – не пошкоджена упаковка і дійсно в ній той товар, за який Ви платите гроші; комплектність товару, наявність супровідної документації. При цьому попросіть у продавця продемонструвати, як працює товар і як ним користуватися, а якщо товар ваговий – чи правильно встановлені ваги, наявність необхідної інформації на упаковці та у супровідній документації. Слід детально ознайомитися з цією інформацією, перш за все – з терміном придатності, гарантійними зобов’язаннями виробника тощо.

При купівлі товару (оплати послуг, роботи) прослідкуйте, щоб Вам видали касовий чек (якщо товар тривалого зберігання, попросіть також виписати товарний чек) і щоб на чеку було видно сплачену суму та у паспорті виробу було точно вказано дату покупки і назву магазину-продавця.

сайт зроблено в adgrafics