Задля оперативного та якомога ефективнішого вирішення скарг та звернень споживачів, чиї права були порушені, Держпродспоживслужба України розробила електронну програму чат-бот. За допомогою чат-боту споживачі можуть подати заяву чи скаргу і описати проблему, не виходячи при цьому з будинку. Споживачу потрібно мати при собі гаджет та доступ до інтернету.
Чат-бот доступний у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.
Для того, щоб відправити звернення, необхідно обрати його тип (заява, скарга, пропозиція), вказати ім’я, адресу, телефон та детально описати проблему, зазначивши назву й адресу компанії. До заяви можна додавати фото або документи. Детальніше ознайомитися з тим, як користуватися чат-ботом, можна переглянувши відеоінструкцію на YouTube-каналі Держпродспоживслужби .
Відео створено за фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках Проєкту ЄС EU4SaferFood.