Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

sto

Відділ захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області надає роз’яснення стосовно вимог законодавства про захист прав споживачів при ремонті автомобільного транспорту на станціях технічного обслуговування. 

Послуги з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів (надалі – КТЗ) чи його складових частин надаються замовникові на підставі договору про технічне обслуговування і ремонт КТЗ, що укладається відповідно до вимог цивільного законодавства між замовником і виконавцем, із зазначенням в ньому: 

  • найменування та місця розташування сторін за цим договором;
  • переліку робіт з технічного обслуговування чи ремонту та термін їх виконання;
  • вартості робіт та порядок розрахунків; 
  • переліку складових частин, використаних виконавцем, а також наданих замовником виконавцю для виконання робіт із технічного обслуговування або ремонту транспортного засобу; 
  • переліку документів, який надається замовнику для підтвердження виконання технічного обслуговування чи ремонту, та гарантійні зобов’язання виконавця щодо проведених робіт. 

Виконавець за договором про технічне обслуговування і ремонт транспортного засобу під час його укладання чи виконання не може нав’язувати замовнику за цим договором додаткові оплачувані послуги. 

Передавання транспортного засобу та їх складових частин до технічного обслуговування і ремонту здійснюється у присутності власника та включає: 

  • перегляд експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації і заявки замовника;
  • перевірку технічного стану КТЗ, його складових частин, огляд щодо зовнішніх пошкоджень і дефектів. 

Передавання КТЗ в ремонт оформляється актом передавання-приймання колісного транспортного засобу, його складових частин для надання послуг з технічного обслуговування. Документ складається у двох примірниках, один примірник вручається замовнику, другий – виконавцю. 

Після проведення ремонтних робіт приймання КТЗ та їх складових частин здійснюється споживачем у присутності представника виконавця в такому порядку:

  • аналіз документів, оформлених виконавцем; 
  • перевірка відповідності наданих послуг, зокрема надання замовнику КТЗ, його складових частин для випробувань за участю представника виконавця;
  • перевірка укомплектованості відремонтованих КТЗ, їх складових частин на відповідність умовам договору. 

Виконавець гарантує замовнику виконання передбачених договором послуг у повному обсязі.

Після ремонту і технічного обслуговування оформляється акт передавання-приймання КТЗ, його складових частин у двох примірниках. 

Крім того, виконавець надає споживачу гарантійні зобов’язання щодо складових частин та систем, установлених на КТЗ, зобов’язання щодо виконаних робіт, початок гарантійного строку і його тривалість.

Гарантійні зобов’язання виконавця не поширюються на складові частини (системи), надані йому замовником. 

Початок гарантійного строку обчислюється з дня передачі замовнику КТЗ чи його складових частин. Гарантійний строк збільшується на час перебування КТЗ чи його складової частини в гарантійному ремонті або технічному обслуговуванні у виконавця. Зазначений час обчислюється від дня, коли замовник звернувся до виконавця з претензією. 

Відділ захисту споживачів зможе захистити права споживачів тільки в тому випадку, якщо технічне обслуговування КТЗ буде проводитись в офіційно оформлених станціях технічного обслуговування з видачею споживачам документів, що засвідчують факт надання послуг.

сайт зроблено в adgrafics