Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

tonometr

Тонометр – виріб медичного призначення. Відповідно до п. 16 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 10.07.2005 № 360 «Порядок відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів» вироби медичного призначення належної якості обміну не підлягають.

Радимо:

  • не купувати вироби медичного призначення в Інтернеті;
  • не купувати тонометри «з рук», в тому числі у людей, які можуть видавати себе за медичних працівників.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків тонометра споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків тонометра в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків тонометра.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків тонометра, які виникли з вини виробника тонометра (продавця, виконавця) або фальсифікації тонометра, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за тонометр грошової суми;

2) заміни тонометра на такий же тонометр або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).

Вимоги споживача пред’являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі тонометра, виробникові або авторизованому сервісному центру, який зазначено у супровідних документах.

Відповідно до п. 30 наказу Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 104 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами» продавець, виробник зобов’язані прийняти тонометр неналежної якості в споживача, видати йому документ, що підтверджує одержання тонометра, і задовольнити його вимогу на підставі письмової заяви, яка подається споживачем у двох примірниках. Один примірник цієї заяви повертається споживачу з відміткою продавця, (виробника), дати прийняття заяви, прізвища, ініціалів та посади працівника, який прийняв заяву, другий – залишається у продавця (виробника).

При пред’явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків тонометра вони повинні бути усунуті протягом 14-ти днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.

За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (14 днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі 1% вартості тонометра.

Увага! Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа або за наявності гарантійного талону.

сайт зроблено в adgrafics