Робота щодо розгляду звернень громадян у 2019 році в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Хмельницькій області проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Протягом звітного періоду з 01 січня по 27 грудня 2019 року до Головного управління надійшло 455 звернень громадян. З них повторних – 26.
З урядової «гарячої лінії» надійшло 106 звернень громадян. Хмельницька обласна державна адміністрація адресувала 27 звернень. Хмельницький обласний контактний центр – 29.
Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що 215 з них (47%) стосувалися захисту прав споживачів. У цих зверненнях громадяни порушували питання про:
- повернення коштів за придбання неякісних товарів або їх обміну;
- проведення гарантійних ремонтів товарів;
- обслуговування у магазинах, транспорті;
- якості надання зв’язку мобільним оператором «Київстар».
Також зареєстровані звернення мешканців щодо діяльності та надання послуг АТ «Хмельницькобленерго», МКП «Хмельницьктеплокомуненерго», ПАТ «Хмельницькгаз збут», АТ «Укрпошта», відділень «Нова пошта».
Звернення з питань екології та забруднення навколишнього середовища, а також санітарного стану склали 25% від загальної кількості. Серед них були актуальними питання:
- дотримання санітарно-гігієнічних норм у закладах освіти, громадського харчування, магазинах;
- забруднення атмосферного повітря шкідливими викидами;
- оброблення полів пестицидами та агрохімікатами;
- перевищення рівня шуму в житлових будинках, магазинах, кафе.
77 звернень, або 17 % від загальної кількості – з питань безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Зокрема повідомлялося про продаж неякісних, протермінованих продуктів харчування та неналежні умови реалізації продукції.
З питань щодо захисту рослин та фітосанітарії до Головного управління надійшло 27 звернень(5,9%). Вони стосувалися випадків масового отруєння бджіл, наслідків після обприскування полів хімічними засобами поблизу житлових будинків; вжиття заходів для знищення амброзії полинолистої тощо.
Зареєстровано 10 звернень (2,2%) з приводу правомірності підвищення цін на продукти харчування, медичні препарати, абонентську плату за користування кабельним телебаченням.
Усі звернення опрацьовані, громадянам надано відповіді у визначені чинним законодавством терміни.