Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs
but ap
but up
but zs

zvernenia hromadian

Робота щодо розгляду звернень громадян у 2019 році в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Хмельницькій області проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Протягом звітного періоду з 01 січня по 27 грудня 2019 року до Головного управління надійшло 455 звернень громадян. З них повторних – 26.

З урядової «гарячої лінії» надійшло 106 звернень громадян. Хмельницька обласна державна адміністрація адресувала 27 звернень. Хмельницький обласний контактний центр – 29.

Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що 215 з них (47%) стосувалися захисту прав споживачів. У цих зверненнях громадяни порушували питання про:

  • повернення коштів за придбання неякісних товарів або їх обміну;
  • проведення гарантійних ремонтів товарів;
  • обслуговування у магазинах, транспорті;
  • якості надання зв’язку мобільним оператором «Київстар».

Також зареєстровані звернення мешканців щодо діяльності та надання послуг АТ «Хмельницькобленерго», МКП «Хмельницьктеплокомуненерго», ПАТ «Хмельницькгаз збут», АТ «Укрпошта», відділень «Нова пошта».

Звернення з питань екології та забруднення навколишнього середовища, а також санітарного стану склали 25% від загальної кількості. Серед них були актуальними питання:

  • дотримання санітарно-гігієнічних норм у закладах освіти, громадського харчування, магазинах;
  • забруднення атмосферного повітря шкідливими викидами;
  • оброблення полів пестицидами та агрохімікатами;
  • перевищення рівня шуму в житлових будинках, магазинах, кафе.

77 звернень, або 17 % від загальної кількості – з питань безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Зокрема повідомлялося про продаж неякісних, протермінованих продуктів харчування та неналежні умови реалізації продукції. 

З питань щодо захисту рослин та фітосанітарії до Головного управління надійшло 27 звернень(5,9%). Вони стосувалися випадків масового отруєння бджіл, наслідків після обприскування полів хімічними засобами поблизу житлових будинків; вжиття заходів для знищення амброзії полинолистої тощо.

Зареєстровано 10 звернень (2,2%) з приводу правомірності підвищення цін на продукти харчування, медичні препарати, абонентську плату за користування кабельним телебаченням.

Усі звернення опрацьовані, громадянам надано відповіді у визначені чинним законодавством терміни.

сайт зроблено в adgrafics