Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

H2O

Лічильник холодної води – річ не лише корисна, а й потрібна. Як показує практика розрахунків населення із міським комунальним підприємством «Хмельницькводоканал», часто споживачі не розуміють, яким чином було проведено нарахування за спожиті послуги.

Проте такі нюанси стосуються тих, хто не має у квартирі або будинку приладу обліку. Але і тим споживачам, у кого вдома встановлений лічильник, необхідно дбати про справність приладу і, щонайголовніше – про його періодичну повірку. Як проводиться періодична повірка лічильників холодної води та чому це важливо – далі у матеріалі.

Що таке періодична повірка?

Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірка засобів вимірювальної техніки – сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.

Навіщо повіряти лічильники?

Згідно з ст. 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту».

Лічильники, які не пройшли повірку, заборонені до використання!

Який термін повірки лічильника?

Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 13.10.2016 № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації», термін повірки залежить від виробника та типу лічильника і становить 4 роки.

Що потрібно зробити, щоб виконати повірку лічильника?

Для виконання зазначених вище робіт абонент має звернутися в МКП «Хмельницькводоканал» (вікно № 2 у фойє підприємства) за адресою:                     м. Хмельницький, вул. Водопровідна, 75), оформити заяву та договір на виконання робіт по повірці ЗВТ (засоби вимірювальної техніки). Після цього оператор видає споживачу рахунок на оплату робіт, який необхідно оплатити в АТ «Ощадбанк», що знаходиться у тому ж фойє. Оператор відділу сервісного обслуговування КСЦ, переконавшись в тому, що оплата проведена в повному обсязі, повідомляє споживачу про день і час виконання робіт. У призначений споживачу день слюсар, який виконуватиме роботи з ЗВТ, за годину до прибуття телефонує останньому і узгоджує точний час зустрічі за місцем призначення.

Чому повірка лічильника є платною?

Відповідно до вимог Закону, НКРЕКП прийняла постанову № 1344 від 02.11.2017р. «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26 листопада 2015 року № 2868», відповідно до якої з діючих структур тарифів було вилучено витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку води.

Відтак, з грудня 2017 повірка та ремонт засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти споживачів.

Варто звернути увагу, що відповідно до абзацу п'ятого частини четвертої статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»

Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором, а у разі укладення співвласниками багатоквартирного будинку індивідуальних договорів про надання відповідної комунальної послуги періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) таких вузлів обліку забезпечуються виконавцем комунальної послуги за рахунок плати за абонентське обслуговування, встановленої відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

сайт зроблено в adgrafics