Протягом звітного періоду відділом захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області одержано 245 звернення громадян, з них: 68 - надійшло письмово, 143 - прийнято спеціалістами на особистому прийомі, 28 - з урядової «гарячої лінії» та 6 повторних звернень.
За I півріччя 2019 року розглянуто 253 звернення громадян, з урахуванням звернень споживачів, які надійшли в кінці грудня 2018 року. Із 253 розглянутих звернень - 171 за результатами розгляду вирішені (задоволені) на користь споживачів, що становить 66 % від розглянутих звернень громадян. В результаті розгляду звернень споживачам було повернуто коштів на суму 107,693 тис. грн., а також проведені обміни товару та гарантійні ремонти складної електропобутової техніки.
За I півріччя 2019 року до відділу захисту споживачів усно звернулося 143 споживачі. Кожному споживачу надана консультація на питання, з якими вони звернулися та роз’яснені вимоги законодавства про захист прав споживачів. Спеціалісти відділу надають консультації та роз’яснення вимог чинного законодавства про захист прав споживачів, допомогу в складанні заяв-претензій до суб'єктів господарювання з вимогами про усунення порушень, або повернення коштів за неякісний товар чи надання неякісної послуги. Питання, з якими звертаються громадяни, у більшості випадків вирішуються під час приймання в день їх звернення.
Спеціалістами відділу захисту споживачів за звітний період надано 420 юридичних консультацій, з них: 143- усних та 277- письмових.
За I півріччя 2019 року найбільше зверталися громадяни з питаннями щодо неналежної якості непродовольчих товарів та надання послуг, а саме:
непродовольчих товарів: мобільних телефонів, електропобутових товарів, одягу та взуття;
надання житлово-комунальних послуг, транспортних послуг, послуг з виготовлення та встановлення металопластикових конструкцій, з виготовлення меблевих виробів.
За I півріччя 2019 року відділом отримано 22 звернення громадян щодо порушень прав споживачів при реалізації продовольчих товарів і надання послуг у сфері ресторанного господарства та 129 звернень громадян щодо порушення законодавства про захист прав споживачів при реалізації непродовольчих товарів та купівлі товарів через Інтерет-магазини.
Значна частина звернень громадян стосуються сфери послуг. Відділом за I півріччя 2019 року отримано 94 звернення, з них: 48 - щодо житлово-комунальних послуг.