Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs
but ap
but up
but zs

   Досить часто доводиться зустрічатись з тим, що якість товарів, яке купує населення в різних торгових точках, залишає бажати кращого. У маленьких магазинах та супермаркетах раз у раз можна наштовхнутися на зіпсовані товари та товари з простроченим терміном придатності.

   Найчастіше реалізуються з простроченим терміном придатності такі продукти харчування: алкогольні напої, морепродукти, консерви, кондитерські вироби і безалкогольні напої, товари молочної групи тощо.
   Тож перше, на що потрібно звернути увагу покупцю – це дата виготовлення продукту, термін його придатності, цілісність упаковки, наявність пошкоджень.
   Якщо все ж таки трапилось придбати продукцію з простроченим терміном – звертайтесь до адміністратора супермаркету, вам повинні повернути гроші.
   Законодавство в даному випадку на стороні покупця. Споживач повинен знати, що відповідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператор ринку несе відповідальність за дотримання вимог законодавства до харчових продуктів на всіх стадіях виробництва та обігу, в статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» закріплено обов’язок продавця (виробника, виконавця) передати споживачеві продукцію належної якості, а продаж протермінованого товару – це порушення. Оператори ринку несуть відповідальність за порушення законодавства про харчові продукти відповідно статті 65 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» у вигляді штрафу.
   Необхідно зауважити, що в кожному супермаркеті да і кожному магазині обов’язково має бути наявний куточок споживача, де висвітлена інформація з номером телефону Держпродспоживслужби з питань захисту прав споживачів.
Також можна звернутись на урядову гарячу лінію з вказаних питань, звідки інформація в найкоротші терміни передається на розгляд відповідним державним органам. Ще один варіант вирішення питання – звернутись безпосередньо в територіальний орган Держпродспоживслужби із заявою-скаргою. В даному випадку вже не потрібно чекати погодження на перевірку Державної регуляторної служби (як це було раніше). Спеціалісти управління Держпродспоживслужби в найкоротший термін здійснюють перевірку закладу торгівлі по скарзі, в результаті якої , як кажуть «по свіжому сліду» можна виявити ряд значних порушень та притягнути до відповідальності операторів ринку відповідно діючого законодавства.
   Ще один з варіантів, якщо з вами відмовляються спілкуватись адміністрація торгової точки, не повертають гроші – сміливо викликайте представників національної поліції. Навіть якщо відсутній чек на придбання товару, можна довести через свідків, що взаємодіяли з товаром. У вас буде ще один підтверджуючий документ на захист ваших прав, як споживача. І якщо вже справа дійде до розгляду в судовому порядку, то в більшості випадків законодавство на стороні споживача, хоча це і займе більше часу.
   З проведеного аналізу роботи із збільшенням кількості заходів державного нагляду (контролю) спеціалістами Держпродспоживслужби з питань безпечності харчових продуктів набагато зменшується кількість звернень по випадках продажу протерміновах та зіпсованих продуктів. Населення стає більш обізнаним, власники торгівельних мереж розуміють про відповідальність перед покупцем та перед законодавством.
   Тому не шкодуйте часу і сил, а перевіряйте терміни придатності продуктів харчування, які ви купуєте, прямо в магазині , цим самим ви збережете свій час, своє здоров’я та здоров’я своїх близьких.

сайт зроблено в adgrafics