Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

5027

За повідомленням Національного агентства з безпеки харчових продуктів Республіки Молдова від 09.11.2023 № 06-5375 встановлені нові вимоги, які стосуються пакування, транспортування, зберігання, якості та маркетингу фруктів, овочів та грибів.

Відповідно до нормативних актів Республіки Молдова, свіжі фрукти та овочі фасуються у роздрібну та/або транспортну тару. В якості упаковки можна використовувати лише матеріали, призначені для контакту з харчовими продуктами. Пакувальні матеріали повинні бути новими та чистими та зберігати якісні характеристики упакованої продукції протягом усього терміну транспортування та реалізації, а також повинні захищати від впливу зовнішнього середовища.

Продукти повинні транспортуватися транспортними засобами, які зберігають якісні характеристики, у відповідних температурних умовах і таким чином, щоб вони були захищені від несприятливих умов навколишнього середовища.

Водночас свіжі фрукти та овочі потребують сортування за категоріями якості та маркування відповідно до вимог Республіки Молдова. Кожна упаковка повинна бути промаркована та містити таку інформацію літерами, згрупованими з одного боку, розбірливими та незмивними, а також видимими ззовні:

  1. Ідентифікація — виробник, пакувальник та/або відправник та імпортер у Республіці Молдова.
  2. Характер продукту:

а) найменування товару;

б) назва сорту (на вибір);

3) походження товару — повна назва країни походження та, можливо, район виробництва або національна, регіональна чи місцева назва, причому ця згадка робиться мовою країни походження або будь-якою іншою зрозумілою мовою споживачами в країні призначення.

4) Комерційні характеристики:

а) категорія якості продукції;

б) калібр (за наявності).

5) Кількість нетто.

Просимо експортерів врахувати вимоги Республіки Молдова.

сайт зроблено в adgrafics