Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

 UGL3

but vs

but up

but zs

ZG

 

Кабінет Міністрів України схвалив проєкт розпорядження про затвердження плану заходів з реалізації першого етапу (до 2022 року) Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова – успішна держава».

Бувають випадки, коли при вході в супермаркет покупців наполегливо просять здати особисті речі в камеру зберігання (схову), а також вивішують оголошення, що зі своїми речами в магазин входити заборонено. Насправді покупці не зобов'язані при вході в магазин здавати свої особисті речі в камеру зберігання.

Урядом прийнято рішення щодо скасування обов’язкового застосування Книги відгуків та пропозицій суб’єктами господарювання сфери торгівлі. 

У випадку, якщо згоріла під час перепаду напруги побутова техніка, яка ще на гарантії Ви повинні зреагувати миттєво: подзвонити на «гарячу» лінію або диспетчеру обленерго у вашій області із заявою про випадок, а також голові ОСББ/управителю/ЖЕК (в залежності від того, хто балансоутримувач будинку). Під час телефонної розмови запишіть прізвище особи, яка прийняла дзвінок. Відразу ж сфотографуйте таку техніку, зробіть відео.

З приходом осені для водіїв все більшої актуальності набуває питання захисту прав споживачів при наданні послуг з підготовки транспортних засобів до осінньо-зимового періоду. Як упередити порушення прав споживачів та уникнути зайвих клопотів під час проведення технічного обслуговування автомобіля?

Всі ми знаємо, що за нами як за споживачами закріплені не тільки права, а й обов’язки, і тільки в тому разі, коли споживач відповідально підходить до вибору продукції або послуги, варіантів придбати «кота в мішку» значно менше.

За 9 місяців 2020 року відділом захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області здійснено 91 перевірку суб’єктів господарювання: 26 планових – згідно річного плану та 65 позапланових – відповідно до звернень громадян. 

Досить часто трапляються такі неприємні ситуації, коли в магазині покупець ненароком впускає або ж зачіпає товар, який лежить неналежним чином, і він розбивається чи пошкоджується. І, як правило, працівники магазину чи адміністрація або охорона починають відразу вимагати сплатити кошти за такий зіпсований товар.

Надання програмної послуги абонентові здійснюється на підставі угоди, укладеної між абонентом і провайдером такої послуги відповідно до Закону України “Про телебачення і радіомовлення” та інших нормативно-правових актів.

Відповідно до статті 9 «Права споживача при придбанні товару належної якості» Закону України «Про захист прав споживачів»:

сайт зроблено в adgrafics