Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

За I півріччя 2017 року відділом контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства здійснено 47 перевірок суб’єктів господарювання: 17 планових - згідно плану роботи та 30 позапланових - згідно звернень громадян та інших юридичних осіб, з них - 14 перевірок проведено за участю інших державних органів і громадських організацій. 

Під час проведення перевірок у 26 суб’єктів господарювання виявлено порушення вимог законодавства про захист споживачів.
Протягом звітного періоду під час проведення перевірок відділом перевірено продукції (робіт, послуг) на загальну суму 240,809 тис. грн., з них, на загальну суму 76,861 тис. грн., забраковано та знято з реалізації через відсутність документів, що засвідчують якість та безпеку товарів (робіт, послуг), через відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товар та через вичерпаний термін придатності.
Всього за I півріччя 2017 року, за виявлені порушення, притягнуто до адміністративної відповідальності 21 особу з накладенням штрафів на суму 3,077 тис. грн. та до 7 суб’єктів господарювання застосовані адміністративно-господарські стягнення на загальну суму 3,659 тис. грн. Інші справи знаходяться на розгляді в управлінні.
Відділом протягом даного періоду часу видано 26 приписів про припинення порушень прав споживачів згідно ч.1 п.1 ст.26 Закону України “Про захист прав споживачів” та у 118 випадках було заборонено реалізацію споживачам продукції.
За I півріччя 2017 року Управлінням захисту споживачів одержано 275 звернень громадян, з них: 102 - надійшло письмово, 145 - прийнято спеціалістами на особистому прийомі, 28 - з урядової „гарячої лінії” та 3 - надійшли повторно.
Із 268 розглянутих звернень, 150 звернень за результатами розгляду вирішені (задоволені) на користь споживачів, що становить 56 % від розглянутих звернень громадян. В результаті розгляду звернень споживачам було повернуто коштів на суму 33,981 тис. грн., а також проведені обміни товару та гарантійні ремонти складнопобутової техніки.
За I півріччя 2017 року до Управління захисту споживачів усно звернувся 145 споживачів і кожному з них надана консультація на питання, з якими вони звернулися та роз’яснені вимоги чинного законодавства про захист прав споживачів. Спеціалісти Управління надають консультації та роз’яснення вимог чинного законодавства про захист прав споживачів, допомогу у складанні заяв-претензій до суб'єктів господарювання з вимогами про усунення порушень, або поверненням коштів за неякісний товар, чи надання неякісної послуги. Питання, з якими звертаються громадяни, у більшості випадків вирішуються під час приймання у день їх звернення з урахуванням часу роботи Управління.
Спеціалістами Управління захисту споживачів за звітний період надано 431 консультацію та роз’яснення споживачам та суб’єктам господарювання.
За I півріччя 2017 року відділом досліджено 245 рекламоносіїв щодо дотримання вимог Закону України „Про рекламу”, з них: 200 - у сфері зовнішньої реклами, 30 - в друкованих ЗМІ та 15 - на транспорті. Всього за звітний період у сфері реклами виявлено 25 порушень рекламного законодавства. До 11 суб’єктів господарювання за виявлені порушення рекламного законодавства в I півріччі 2017 року застосовані адміністративно-господарські стягнення на загальну суму 10,059 тис. грн.
Велика увага в Управлінні приділяється просвітницькій роботі та висвітленню результатів роботи у ЗМІ. За I півріччя 2017 року спеціалісти Управління брали участь у заходах за участю громадськості Хмельницької області та висвітлювали у ЗМІ - пресі та на сайті Управління основні положення законодавства про захист прав споживачів. Протягом звітного періоду здійснено 52 виступи з наданням роз’яснень законодавства про захист прав споживачів.
На виконання вимог ст. 5 Закону України „Про захист прав споживачів” та в зв’язку із численними змінами до законодавчих актів України спеціалістами Управління захисту споживачів протягом звітного періоду здійснено 6 виїзних зустрічей - консультацій із споживачами товарів і послуг та з суб’єктами господарювання, які реалізують товари та надають послуги споживачам в райдержадміністраціях Хмельницької області з висвітленням даних зустрічей на місцевих студіях телебачення, в районних газетах та на сайті управління.
На сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області постійно надаються публікації в електронних виданнях.

сайт зроблено в adgrafics