Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

FluidStep

Безперечно, що добра видимість через лобове скло автомобіля є важливим елементом безпеки на дорозі. На автомобіль і, зокрема, на лобове скло, мають вплив сезонні та природні чинники, такі як комахи, бруд, дощ, туман, сніг тощо. Впоратися з цими проблемами допоможе якісна рідина для омивання скла і фар автомобіля, яка ефективно справляється з забрудненнями лобового скла і фар, має хороші миючі властивості, не залишає розводів на склі, не спричиняє негативного впливу на лакофарбове покриття та гумово – технічні елементи, екологічно чистий і не токсичний продукт.

          Здавалось би знайти рідину для омивання лобового скла та фар на сьогоднішній день проблеми нема. На кожній автозаправці, у кожному автомагазині, супермаркеті різноманітного асортименту вдосталь. Але чи всі рідини однаково безпечні?

          Найбезпечнішими є рідини, що виготовлені на основі етилового спирту, але, нажаль, широкої популярності такі рідини не мають через значно вищу ціну, ніж такі самі рідини, що виготовлені з неякісних матеріалів.

          У неякісних (фальсифікованих) рідинах замість етилового використовують метиловий спирт (метанол) – прозора рідина зі слабким запахом етилового спирту, що володіє всіма властивостями одноатомних спиртів і дуже широко використовується у промисловості і як сировина, і як кінцевий продукт, хоча є небезпечною і отруйною речовиною. Метиловий спирт є сильною отрутою, що діє, зокрема, на нервову систему людини. Токсична дія метанолу зумовлена утворенням в організмі з нього формальдегіду і мурашиної кислоти. Вважається, що утворений формальдегід порушує нормальне протікання процесу окислювального фосфорилювання у сітківці ока і затримує анаеробний гліколіз, внаслідок чого виникає дефіцит аденозинтрофосфорної кислоти у клітинах сітківки (який навіть за нетривалий час може викликати втрату зору). Саме тому враження зорового нерву і сітківки є найчастішим проявом отруєння метанолом. Отруєння парами метанолу відбувається з меншою ймовірністю – вдихання високих концентрацій дуже швидко викликає відчутне подразнення дихальних шляхів.

          Слід зазначити, що в допустимих дозах метанол не завдає жодної шкоди. Допустима кількість метанолу в продуктах – 0,2%, у технічному спирті – 0,5%. Тобто небезпечність омивача залежить від кількості метилового спирту у його складі.

          Таким чином перед тим як придбати рідину для омивання лобового скла та фар, чи будь-яку іншу продукцію, варто витратити декілька хвилин на те, щоб ознайомитись з доступною, достовірною та своєчасною інформацією про продукцію, що забезпечує можливість свідомого і компетентного вибору.

          Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» інформація повинна містити: назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються; дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання; відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами; позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів; дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції; дату виготовлення; відомості про умови зберігання; гарантійні зобов'язання виробника (виконавця); правила та умови ефективного і безпечного використання продукції; строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій; найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.

          Стосовно продукції, яка за певних умов може бути небезпечною для життя, здоров'я споживача та його майна, навколишнього природного середовища, виробник (виконавець, продавець) зобов'язаний довести до відома споживача інформацію про таку продукцію і можливі наслідки її споживання (використання).

сайт зроблено в adgrafics