Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

slomannyij telefon

У яких випадках можна здати телефон на гарантійний ремонт

       Згідно із законом «Про захист прав споживачів» у вас зобов’язані прийняти товар, в якому є дефекти, і безкоштовно їх усунути.

       За якість товару відповідають і продавець, і виробник. Якщо телефон на гарантії, ви можете звернутися і в магазин, де продають товар, і в організацію, яка представляє компанію-виробника.

       Дефекти, через які телефон можна здати в ремонт, можуть бути різні: тріщина на екрані, відсутність звуку, неробочий сенсорний дисплей і інше.

        Телефон відремонтують по гарантії, якщо не зможуть довести, що недоліки виникли з вашої вини: через неправильне транспортування або зберігання. Під час перевірки товару з’ясують чому з’явився дефект.

Коли починається термін гарантії

        Гарантійний термін починається з моменту придбання товару. Якщо цей час складно встановити, то гарантія діє з моменту виготовлення товару.

        При доставці поштою або кур’єром вона починається з моменту отримання товару. Якщо після доставки ви не можете використовувати товар: не вистачає запчастин, потрібна спеціальна установка або настройка, пристрій не працює, термін гарантії починається з того моменту, як продавець все це виправить.

 

Скільки діє гарантія

        Найчастіше термін гарантії прописується в договорі купівлі-продажу. Зазвичай для мобільних телефонів це пів року або рік. Коли в договорі немає пункту про це, вважається, що гарантія діє протягом двох років.

        Поширюється вона і на окремі запчастини для телефону. У договорі прописується термін її дії. Якщо він менше гарантії на основний виріб, вважається, що на ремонт запчастини можна здати в такий же термін, що і основний виріб.

Як здати телефон в ремонт по гарантії

Вам знадобиться:

  • чек, товарний чек або договір купівлі-продажу – документ, який підтвердить придбання;
  • гарантійний талон;
  • паспорт;
  • претензія про передачу телефону на ремонт.

Що потрібно робити

        Скласти претензію про усунення недоліків в двох примірниках. Прийти в магазин або сервісний центр. Одну заяву передати співробітнику організації, на другому екземплярі він повинен поставити печатку, підпис та дату, коли документ прийнятий.

        Після цього – передати гаджет. У магазині або сервісному центрі повинні провести перевірку, щоб знайти недоліки. Якщо це роблять тут же, відразу складають і акт передачі телефону в ремонт. У цьому документі будуть зазначені:

  • час передачі;
  • модель телефону, його серійний номер та інше;
  • хто передав;
  • хто прийняв;
  • опис пошкоджень;
  • терміни ремонту.

В які терміни повинні відремонтувати телефон

       Зазвичай в договорі прописані терміни ремонту. Він не може займати більше 45 днів. Якщо конкретних термінів немає, то відремонтувати телефон повинні якомога швидше. 

Коли сервісний центр або магазин зриває терміни ремонту, ви можете зажадати пеню. За кожен день прострочення вам повинні заплатити 1% від вартості товару.

        Як тільки вам віддадуть телефон, гарантійний строк продовжується на той час, поки гаджет був у ремонті. Для цього потрібно попросити документ, в якому прописано, коли пристрій взяли в ремонт і коли повернули вам.

Чи повинні надати заміну на час ремонту

        Якщо заміна потрібна, то вказуйте це в акті, за яким телефон приймають в ремонт. Заміну повинні надати протягом трьох днів. Телефон повинен мати ті ж характеристики, що й пристрій, який ви здали в ремонт.

        Якщо ви здаєте сенсорний гаджет, то вам не можуть видати кнопковий, який тільки дзвонить і відправляє СМС.

        Якщо заміну вчасно не видають, ви можете вимагати пеню – 1% ціни товару за кожний день прострочення.

Що робити, якщо не влаштовує якість гарантійного ремонту

        Коли ви отримуєте телефон з ремонту, ретельно його огляньте – чи немає нових пошкоджень, подряпин, відколів. Увімкніть і вимкніть гаджет, перевірте, чи всі функції працюють. Зніміть відео або зробіть фото. Після приймання попросіть документ про те, що телефон побував в ремонті.

        Якщо ви виявили дефект або гаджет став працювати гірше ніж раніше, то вкажіть це в акті приймання – і в вашому екземплярі, і в екземплярі організації, яка робила ремонт. Просіть безкоштовно усунути ці недоліки. Якщо вам відмовляють, пишіть претензію.

сайт зроблено в adgrafics